![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Komen die alleen maar naar de EU om te 'neuken' en de EU overhoop te zetten? Uiteraard is gaan meevechten minder leuk dan 'neuken'. Met je GSM in de hand kom je door het ganse 'land'? HOOG TIJD dat men die figuren terug huiswaarts gaat sturen of moeten we er echt beginnen op schieten????? ![]() BUITEN DAT GESPUIS!!!!!!!!!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 6 maart 2016 om 09:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik ga ze allemaal wakker maken die gene die nog slapen !! ge zal het gaan krijgen wacht maar,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Draai het en keer het hoe je wil, we mogen blij zijn dat NVA nu aan het roer zit. Stel je voor dat de sossen het nu voor het zeggen hebben dan had je pas een toestroom gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weeral iets wat niemand ooit had durven denken, van de hoogopgeleide "verrijkers"/aanhangers van de religie van de vvrede.
Hoe lang hebben ze dit onder de mat proberen wegmoffelen? Wat gaat er aan gedaan worden? Gaan de schuldigen gezocht/aangeklaagd/gestraft worden, of ... kan men ze niet vinden? Beter nog, moeten we daar vroeg of laat respect voor gaan hebben, gaat de EU de leeftijd waarop kinderen mogen aangerand worden nog verder verlagen, naar zo'n 6 jaar bvb? Want dat is cultuur?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Geef die mensen toch papieren.
![]()
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ach, ik zie momenteel weinig verschil met het sossenbeleid. Trouwens, hoeveel Afghanen, Algerijnen, Marokkanen, kortom alle leugenaars die zich uitgeven voor oorlogsvluchtelingen, heeft de NVA al gedwongen teruggestuurd? Theo Asiel kan evengoed een sos zijn, weinig verschil. Weverke staat aan de zijlijn wat te balken om het falen van zijn partij te verdoezelen, bang om de ex-VB stemmers te verliezen en terug te zakken naar de 10%. De NVA is een partij van smoelentrekkers en zakkenvullers, kortom een traditionele volksverlakkerspartij. Wat schiet er nog over van hun 'programma' dat zoveel VB-stemmers valselijk heeft gelokt?
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er staan er duizenden aan de poorten van Europa te wachten en op een bepaald ogenblik gaat het niet meer houdbaar zijn en gaan ze al die asielzoekers Europa binnen laten.
Ik weet nu al op welke partij ik de volgende keer ga stemmen. VoorBelgië. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik ben geen illusie armer, dat de Nieuwe Verrader Alliantie partij een judas partij is, dat wist ik al voor de kiezinge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hij beseft dat eigenlijk ook wel, hij is niet dom. Hij heeft verkeerd gestemd en hij weet dat, doch is te fier om dat toe te geven. Ik respecteer dat. Ik hoop alleen dat hij volgende keer niet in dezelfde val trapt. Missen is menselijk, ik heb ook ooit voor Verhofstadt gestemd en ik schaam me daar nog steeds voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het 'leven' gegrepen.
Karl May (Radebeul 1892) - Winnetou het grote opperhoofd. Het woord vooraf sloeg dat nu nagels met koppen? Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |