Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Brutale verkrachtin van kinderen in vluchtelingenkamp Calais (https://forum.politics.be/showthread.php?t=229533)

Universalia 6 maart 2016 09:23

Brutale verkrachtingen van kinderen in vluchtelingenkamp Calais

Bron

Detail tekst:

Citaat:

Vrijwilligers die hulp verstrekken in het vluchtelingenkamp van Calais zijn naar voor gekomen met een schrijnend verhaal: ze worden er regelmatig geconfronteerd met kinderen, vooral jongens, die verkracht zijn.
Citaat:

Politie doet niks
Citaat:

Niet alleen in Calais probleem
Als de emmer nu nog niet overloopt dan denk ik dat er veel mensen zijn die het nog steeds niet begrijpen dat men die zo snel mogelijk terug de deur moet wijzen dat soort figuren.

Komen die alleen maar naar de EU om te 'neuken' en de EU overhoop te zetten?

Uiteraard is gaan meevechten minder leuk dan 'neuken'.

Met je GSM in de hand kom je door het ganse 'land'?

HOOG TIJD dat men die figuren terug huiswaarts gaat sturen of moeten we er echt beginnen op schieten?????

BUITEN DAT GESPUIS!!!!!!!!!

Pericles 6 maart 2016 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8017588)
Bron

Detail tekst:

Als de emmer nu nog niet overloopt dan denk ik dat er veel mensen zijn die het nog steeds niet begrijpen dat men die zo snel mogelijk terug de deur moet wijzen dat soort figuren.

Komen die alleen maar naar de EU om te 'neuken' en de EU overhoop te zetten?

Uiteraard is gaan meevechten minder leuk dan 'neuken'.

Met je GSM in de hand kom je door het ganse 'land'?

HOOG TIJD dat men die figuren terug huiswaarts gaat sturen of moeten we er echt beginnen op schieten?????

BUITEN DAT GESPUIS!!!!!!!!!

Die GSM ? Wie betaalt die rekeningen? Wat is het facturatieadres?

Hypochonder 6 maart 2016 11:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8017760)

Binnenkort betalen jij en ik die rekeningen en het huis van het facturatieadres. Daarom zijn die klojo's naar hier gekomen.

Pericles 6 maart 2016 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8017770)
Binnenkort betalen jij en ik die rekeningen en het huis van het facturatieadres. Daarom zijn die klojo's naar hier gekomen.

Het zal in ieder geval aan mijn stemgedrag niet liggen dat ze blijven naar hier komen.

de vuile muilekoek 6 maart 2016 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8017780)
Het zal in ieder geval aan mijn stemgedrag niet liggen dat ze blijven naar hier komen.

Toch wel !! ik ga dat van de daken roepen !! zet u maar schrap :evil:

de vuile muilekoek 6 maart 2016 12:30

Ik ga ze allemaal wakker maken die gene die nog slapen !! ge zal het gaan krijgen wacht maar,

Hypochonder 6 maart 2016 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8017780)

Uw stemgedrag zal hier niks aan veranderen hoor.

Draai het en keer het hoe je wil, we mogen blij zijn dat NVA nu aan het roer zit. Stel je voor dat de sossen het nu voor het zeggen hebben dan had je pas een toestroom gezien.

SDX 6 maart 2016 12:46

Weeral iets wat niemand ooit had durven denken, van de hoogopgeleide "verrijkers"/aanhangers van de religie van de vvrede.

Hoe lang hebben ze dit onder de mat proberen wegmoffelen?
Wat gaat er aan gedaan worden?
Gaan de schuldigen gezocht/aangeklaagd/gestraft worden, of ... kan men ze niet vinden?

Beter nog, moeten we daar vroeg of laat respect voor gaan hebben, gaat de EU de leeftijd waarop kinderen mogen aangerand worden nog verder verlagen, naar zo'n 6 jaar bvb?

Want dat is cultuur?

Snerror 6 maart 2016 12:48

Geef die mensen toch papieren. :roll:

djoebidoebidoe 6 maart 2016 12:53

Citaat:

Is niet nodig, men koopt een sim kaartje en daar staat krediet op, lekker anoniem, lekker makkelijk.

Pericles 6 maart 2016 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door djoebidoebidoe (Bericht 8017862)
Is niet nodig, men koopt een sim kaartje en daar staat krediet op, lekker anoniem, lekker makkelijk.

Akkoord, maar dat kost toch stukken van mensen. En ze zijn voortdurend aan bellen.

knip 6 maart 2016 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Snerror (Bericht 8017851)
Geef die mensen toch papieren. :roll:

Papieren wat? Papieren bootje om een kanaalsovertocht te wagen. Een papieren hoedje. Papieren om een brief te kunnen schrijven naar hun advocaat...

Lukkas 6 maart 2016 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8017831)

Draai het en keer het hoe je wil, we mogen blij zijn dat NVA nu aan het roer zit. Stel je voor dat de sossen het nu voor het zeggen hebben dan had je pas een toestroom gezien.

Wij mogen blij zijn dat de rechtse Oost-Europese landen de grenzen proberen dicht te houden, want ander had Theo Asiel nog veel meer werk gehad. Dat is trouwens voorlopig ook de redding van moe Merkel.

Ach, ik zie momenteel weinig verschil met het sossenbeleid. Trouwens, hoeveel Afghanen, Algerijnen, Marokkanen, kortom alle leugenaars die zich uitgeven voor oorlogsvluchtelingen, heeft de NVA al gedwongen teruggestuurd? Theo Asiel kan evengoed een sos zijn, weinig verschil. Weverke staat aan de zijlijn wat te balken om het falen van zijn partij te verdoezelen, bang om de ex-VB stemmers te verliezen en terug te zakken naar de 10%. De NVA is een partij van smoelentrekkers en zakkenvullers, kortom een traditionele volksverlakkerspartij. Wat schiet er nog over van hun 'programma' dat zoveel VB-stemmers valselijk heeft gelokt?

Patrick M. 6 maart 2016 13:39

Er staan er duizenden aan de poorten van Europa te wachten en op een bepaald ogenblik gaat het niet meer houdbaar zijn en gaan ze al die asielzoekers Europa binnen laten.
Ik weet nu al op welke partij ik de volgende keer ga stemmen.
VoorBelgië.

SDX 6 maart 2016 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8017929)
Wij mogen blij zijn dat de rechtse Oost-Europese landen de grenzen proberen dicht te houden, want ander had Theo Asiel nog veel meer werk gehad. Dat is trouwens voorlopig ook de redding van moe Merkel.

Ach, ik zie momenteel weinig verschil met het sossenbeleid. Trouwens, hoeveel Afghanen, Algerijnen, Marokkanen, kortom alle leugenaars die zich uitgeven voor oorlogsvluchtelingen, heeft de NVA al gedwongen teruggestuurd? Theo Asiel kan evengoed een sos zijn, weinig verschil. Weverke staat aan de zijlijn wat te balken om het falen van zijn partij te verdoezelen, bang om de ex-VB stemmers te verliezen en terug te zakken naar de 10%. De NVA is een partij van smoelentrekkers en zakkenvullers, kortom een traditionele volksverlakkerspartij. Wat schiet er nog over van hun 'programma' dat zoveel VB-stemmers valselijk heeft gelokt?

X2!

Odol 6 maart 2016 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas (Bericht 8017929)

X3

Ik ben geen illusie armer, dat de Nieuwe Verrader Alliantie partij een judas partij is, dat wist ik al voor de kiezinge.

Rahowa 6 maart 2016 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8017831)

:lol:,dat geloof je toch zelf niet?Het is gewoon even erg als met de sossen(misschien erger).

Pericles 6 maart 2016 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Odol (Bericht 8018017)
X3

Ik ben geen illusie armer, dat de Nieuwe Verrader Alliantie partij een judas partij is, dat wist ik al voor de kiezinge.

x4
En hij beseft dat eigenlijk ook wel, hij is niet dom.
Hij heeft verkeerd gestemd en hij weet dat, doch is te fier om dat toe te geven.
Ik respecteer dat.
Ik hoop alleen dat hij volgende keer niet in dezelfde val trapt.
Missen is menselijk, ik heb ook ooit voor Verhofstadt gestemd en ik schaam me daar nog steeds voor.

Universalia 6 maart 2016 18:22

Uit het 'leven' gegrepen.

Karl May (Radebeul 1892) - Winnetou het grote opperhoofd.

Het woord vooraf sloeg dat nu nagels met koppen?

Citaat:

Wanneer ik aan de indianen denk, moet ik elke keer automatisch ook aan de Turken denken. Een vreemde associatie, zegt u, en toch ligt ze wat mij (Karl May) betreft voor de hand. Uiteraard bestaan er heel wat verschillen tussen die twee volkeren, maar tegelijk hebben ze ook iets fundamenteels met elkaar gemeen, en wel dat beide in het verdomhoekje liggen. De Turken worden op dit ogenblik nauwelijks anders genoemd dan 'de zieke man van Europa'. Iedereen die een beetje op de hoogte is, weet dat de indiaan naar analogie daarvan gerust 'de stervende man van Amerika' mag worden genoemd.
Stof tot nadenken in een leuke jasje (boek) gegoten.

Bobke 6 maart 2016 18:36

Citaat:

Heb ik ook nooit begrepen.
Bellen buiten europa moet toch stukken van mensen kosten.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be