![]() |
De Lijn blijft rijden in Vlaanderen, op deze dag van aanslagen
maar de vraag is dan wel:
zouden we hen geen bibberpremie toekennen voor vandaag ? Zijn er syndicalisten op het forum die zich geroepen voelen ? . |
Niet grappig, Schoofzak...
Zoals gewoonlijk. |
Citaat:
Verman je !!! Dat die ouwe sokken hun griesmeelpudding zelf opvreten en gaan scrabble spelen in plaats van politics.be te bevuilen. Djudedjue... |
Pikt het misschien ?
. |
Weeral een politieke recuperatie poging. Dit keer een losse flodder op werknemersorganisaties. Schoof, dat is geen reclame voor uw partij hoor.
|
Citaat:
ikzelf zou niet meer durven, durf nu al niet meer het ov te nemen ... yep bb bang :-(:-(:-(:-(:-(:cry::cry: |
Ik ken uw gevoel Bem. Pak de fiets.
|
Citaat:
de AH stel ik voorlopig uit :-( ... te scared, LOL |
Beurk, i don't like this ... me hope dat het sociaal verhuurkantoor vluf een woonst voor me heeft in het centrum v Antwerpen, dan moet ik niet meer met de tram/bus :-D:-D:-D:-D:-D
|
Ik vermijd gewoon de metro.
Ge moet er maar juist zitten als het afgaat he... De wereld heeft er het laatste nog niet van gezien. Volgens mij gaan ze een slag slagen in alle Europese hoofdsteden. Laat ons hopen dat Antwerpen bespaard blijft. |
sorry vlug*
|
Citaat:
|
Ja dit is oorlog he Bem.
We zullen er misschien enkele forumleden aan verliezen. Hopelijk komt Europa er sterker uit en niet zwakker. |
Citaat:
moet eerlijk bekennen dat ik in de waan was dat het met de arrestatie van Abdeslam voorbij zou zijn, en dat ze Brussel niet zouden aanpakken, niet dus LOL |
Neen niet dus, het begin van een lange strijd is begonnen.
En wij zijn het doelwit. |
Citaat:
lol, ik wil hier WEG, XD! |
Geniet van de tijd die u nog rest.
|
Citaat:
|
En droom daarna voor eeuwig opgelucht.
En ga, ga, ja ga nu mijn vriend, ... (clouseau) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be