![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar de vraag is dan wel:
zouden we hen geen bibberpremie toekennen voor vandaag ? Zijn er syndicalisten op het forum die zich geroepen voelen ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Niet grappig, Schoofzak...
Zoals gewoonlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verman je !!! Dat die ouwe sokken hun griesmeelpudding zelf opvreten en gaan scrabble spelen in plaats van politics.be te bevuilen. Djudedjue... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pikt het misschien ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik ken uw gevoel Bem. Pak de fiets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zal eerst m'n banden moeten laten repareren, maar ach er is hier een Aldi, Delhaize, Colruyt & Carrefour om de hoek, en iets verder een Lidl ...
![]() ![]() de AH stel ik voorlopig uit ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 23 maart 2016 om 17:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beurk, i don't like this ... me hope dat het sociaal verhuurkantoor vluf een woonst voor me heeft in het centrum v Antwerpen, dan moet ik niet meer met de tram/bus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik vermijd gewoon de metro.
Ge moet er maar juist zitten als het afgaat he... De wereld heeft er het laatste nog niet van gezien. Volgens mij gaan ze een slag slagen in alle Europese hoofdsteden. Laat ons hopen dat Antwerpen bespaard blijft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry vlug*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je de metro daar was ik reeds van voor Parijs al bang van, en nu met Brussel nog meer!!!!! Antwerpen zit denk ik ook in het vizier, jammer genoeg ........ heb er in ieder geval een naar gevoel bij ............. !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ja dit is oorlog he Bem.
We zullen er misschien enkele forumleden aan verliezen. Hopelijk komt Europa er sterker uit en niet zwakker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() moet eerlijk bekennen dat ik in de waan was dat het met de arrestatie van Abdeslam voorbij zou zijn, en dat ze Brussel niet zouden aanpakken, niet dus LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Neen niet dus, het begin van een lange strijd is begonnen.
En wij zijn het doelwit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Geniet van de tijd die u nog rest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() En droom daarna voor eeuwig opgelucht.
En ga, ga, ja ga nu mijn vriend, ... (clouseau) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |