![]() |
Wat heeft Sven Mary niet los kunnen peuteren tijdens zijn 2,5 uur durend gesprek?
Bron
Wat als blijkt dat hij te weten was gekomen dat dit soort drama's op het lijstje van 'de slam' stond? Hij kan misschien wel een compentente advocaat zijn, als "mens" stelt hij zeer teleur! |
Citaat:
Bron |
Citaat:
Citaat:
|
Het is niet de taak van Sven Mary om iets los te peuteren. Dat is de job van de gerechtelijke diensten. Een advocaat moet daar boven alles onafhankelijk van blijven.
|
Citaat:
Daarom legt de verdachte in het algemeen best geen verklaringen af. Zeker in deze zaak, er volgt sowieso de maximumstraf. |
Uit het artikel onthoud ik dat een agressieve Ringo de Witte samen met Kim de Gelder in stilte heeft zitten bidden.
Mooi. |
Citaat:
|
Mijn mening : Sven Mary wordt door IS dik betaald om hun advocaat te zijn. Natuurlijk cash zodat hij het geld niet moet aangeven.
Of denk je dat Sven Mary die gasten gratis zal verdedigen? Sven Mary en IS = twee handen op één buik!!! |
Citaat:
Nogmaals, als advocaat wellicht zeer competent maar als "mens"........ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het soms normaal dat men invallen moet vervroegen omdat de pers weer eens gelekt heeft, is het soms normaal dat de satelietwagens van de pers er eerder staan dan de politie ? De grote koppen over "spijtoptant" heeft ervoor gezorgd dat men de aanslagen sneller uitgevoerd heeft dan gepland. |
Citaat:
Blijft dus de vraag of 'de slam' daar gewag heeft van gemaakt tijdens zijn onderonsje met 'de Sven'? We zullen het waarschijnlijk nooit te weten komen, maar als dat zo zou zijn, dan wens ik beiden niet al te veel goeds meer toe. |
En ineens een wijziging in zijn houding:
cnn gebroken nieuws: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be