Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   31 en al 8 kinderen , nu benen kwijt (https://forum.politics.be/showthread.php?t=232482)

Pericles 31 mei 2016 15:50

31 en al 8 kinderen , nu benen kwijt

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...er-benen.dhtml

Op 31-jarige leeftijd al 8 kinderen , sorry maar dan ben je toch zo goed als constant vol.
7 keizersnedes en dan zeiken op het ziekenhuis dat er complicaties zijn waardoor je je benen kwijt bent.
Er is toch wel een moment waarop je het zelf zoekt , nietwaar? :roll:

The Paulus Experience 31 mei 2016 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8122580)

Op 31-jarige leeftijd al 8 kinderen , sorry maar dan ben je toch zo goed als constant vol.
7 keizersnedes en dan zeiken op het ziekenhuis dat er complicaties zijn waardoor je je benen kwijt bent.

Qua trololo is dit Eddy waardig.

Waarom voka niet inschakelen en eisen dat deze parasiet haar uitkering stop gezet wordt ten voordele van een tax shift voor het ziekenhuis richting Panama?
Ze heeft nu toch 8 kinderen die in de fabrieken kunnen gaan werken om haar te onderhouden

DewareJakob 31 mei 2016 16:50

Citaat:

Totaal gebrek aan verantwoordelijkheidszin.
Waarschijnlijk nog de schuld nog naar een ander doorschuiven.
Toont nog eens aan dat een kinderwens niet oneindig of absoluut mag zijn.
Weer draait de gemeenschap op voor die onverantwoorde ouders.

BigF 31 mei 2016 17:00

Voor zover ik weet is er hier ten lande (edit: of in het land waar dit verhaal zich afspeelt) geen wet die u verbiedt 8 kinderen op de wereld te zetten. Ik moedig het niet aan maar ieder kweekt vooralsnog wat hij zelf wil.
Er zijn ook mensen die hun benen kwijt spelen door te gaan skieën, door auto te rijden, door te roken, door teveel hamburgers te eten,... Niks van dat alles is verboden.

Het is natuurlijk wel not done om, als je weet dat er ernstige complicaties aan nog eens een keizersnee vasthangen, nadien te gaan klagen als die complicaties dan ook daadwerkelijk optreden.

Langs de andere kant kan ze wel een punt hebben als ze gelijk heeft in het feit dat haar toestand niet uur op uur opgevolgd werd zoals gangbaar bij dergelijke complicaties. Het is niet zo dat, omdat zij zich niet gedraagt zoals vele forummers graag zouden hebben, dat de dokters hun job niet fatsoenlijk moeten doen.

Kortom: zolang we het hele verhaal niet kennen valt er weinig te (ver)oordelen. Maar "het hele verhaal kennen" is tegenwoordig geen voorwaarde meer om je over iets uit te spreken he? Iedereen rechter. En liefst nog op zijn middeleeuws.

Pericles 31 mei 2016 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8122617)
Voor zover ik weet is er hier ten lande (edit: of in het land waar dit verhaal zich afspeelt) geen wet die u verbiedt 8 kinderen op de wereld te zetten. Ik moedig het niet aan maar ieder kweekt vooralsnog wat hij zelf wil.
Er zijn ook mensen die hun benen kwijt spelen door te gaan skieën, door auto te rijden, door te roken, door teveel hamburgers te eten,... Niks van dat alles is verboden.

Het is natuurlijk wel not done om, als je weet dat er ernstige complicaties aan nog eens een keizersnee vasthangen, nadien te gaan klagen als die complicaties dan ook daadwerkelijk optreden.

Langs de andere kant kan ze wel een punt hebben als ze gelijk heeft in het feit dat haar toestand niet uur op uur opgevolgd werd zoals gangbaar bij dergelijke complicaties. Het is niet zo dat, omdat zij zich niet gedraagt zoals vele forummers graag zouden hebben, dat de dokters hun job niet fatsoenlijk moeten doen.

Kortom: zolang we het hele verhaal niet kennen valt er weinig te (ver)oordelen. Maar "het hele verhaal kennen" is tegenwoordig geen voorwaarde meer om je over iets uit te spreken he? Iedereen rechter. En liefst nog op zijn middeleeuws.

Daar gaat het niet om.
Na 6 keer keizersnede moet zelfs een rund weten dat je dan beter de pil neemt om een 7-de keizersnede met de enorme risico's eraan verbonden te vermijden.
En op 31 al 8 jong, aub zeg, je bent toch geen konijn. Dat is godverdomme jong eruit en je onmiddellijk opnieuw laten dekken. :lol:

DewareJakob 31 mei 2016 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8122627)
Daar gaat het niet om.
Na 6 keer keizersnede moet zelfs een rund weten dat je dan beter de pil neemt om een 7-de keizersnede met de enorme risico's eraan verbonden te vermijden.

Ze was op de hoogte van de risico's. Dan toch doorgaan onder de mom van de heiligheid van de kinderwens, is er zwaar over.

Pericles 31 mei 2016 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8122604)
Qua trololo is dit Eddy waardig.

Waarom voka niet inschakelen en eisen dat deze parasiet haar uitkering stop gezet wordt ten voordele van een tax shift voor het ziekenhuis richting Panama?
Ze heeft nu toch 8 kinderen die in de fabrieken kunnen gaan werken om haar te onderhouden

Als je zo compleet achterlijk bent is de kans groot je het gezin al integraal door de staat onderhouden werd, maar kom, dat weten we niet zeker.
Maar hoe kan ze nu weten dat ze niet om het uur werd gecontroleerd? Ze werd begot in een kunstmatige coma gehouden, ze was van de planeet. :lol:
Met iets van "ik ben er rotsvast van overtuigd dat ik niet om het uur gecontroleerd werd" kom je niet ver.
Ze is haar poten kwijt en dat is haar eigen fout.

Zucht 31 mei 2016 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8122631)
Ze was op de hoogte van de risico's. Dan toch doorgaan onder de mom van de heiligheid van de kinderwens, is er zwaar over.

't is te zeggen,als het dan toch mis gaat zou ze zich beter bij God beklagen dan bij de gynaecoloog.

Pericles 31 mei 2016 17:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8122644)
't is te zeggen,als het dan toch mis gaat zou ze zich beter bij God beklagen dan bij de gynaecoloog.

Ze hebben haar baarmoeder gelukkig weggehaald, anders had zo'n type tegen haar 45-ste 25 jong. :roll:
Het menselijk konijn. :-D
De kweekzeug van Engeland. :-D
Ieder zijn ambitie. :lol:

Scherven A. Mok 31 mei 2016 18:12

Erdogan heeft gezegd ....

Xenophon 31 mei 2016 18:51

Om op die leeftijd al zoveel kinderen te hebben moet je je beste beentje voorzetten.

cookie monster 31 mei 2016 19:30

Xenophon , foei gij :lol:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zucht (Bericht 8122644)

Enkel als ze gelovig is , maar of het zal helpen ??

cookie monster 31 mei 2016 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok (Bericht 8122691)
Erdogan heeft gezegd ....

Foei :x :D
Goei vraag dus , wat dan gedaan zo'n geval ??

Universalia 31 mei 2016 20:10

Erdogan zei: ga en vermenigvuldig? (een andere vorm van het 'Paard van Troje!'?)

Weg met dat ventje.

Ernstige megalomanie aandoening heeft die pipo. :roll:

Pandareus 31 mei 2016 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8122745)
Om op die leeftijd al zoveel kinderen te hebben moet je je beste beentje voorzetten.

:lol:

Skobelev 31 mei 2016 21:13

Nu ze haar benen kwijt is kan ze ze ook niet meer dicht houden.:-(

Marie van de koster 1 juni 2016 10:22

Citaat:

Daar gaat het niet om.
En op 31 al 8 jong, aub zeg, je bent toch geen konijn. Dat is godverdomme jong eruit en je onmiddellijk opnieuw laten dekken. :lol:

2 !
Al vind ik dat ze het al na 2 keer keizersnedes had moeten doorhebben. Niet bepaald een groot licht, die dame. :roll:
Dit is een vorm van egocentrisme.
De aandacht trekken door voortdurend zwanger te zijn en de omgeving te laten weten tot wat men alles bereid is voor de "geliefde" kinderen.
De grote dupe van die historie zijn echter die kinderen ...

BigF 1 juni 2016 11:40

Citaat:

Daar gaat het niet om.

Daat gaat het wel om.
Dat zij nu wel of niet dom gehandeld heeft speelt geen rol bij wat de dokter moet doen. Ik geef haar geen gelijk eh, ik zeg alleen dat, hoe dom zij ook gehandeld heeft, de dokter nog steeds moet doen wat er in zulke gevallen gedaan moet worden. In dit geval zou dat om het uur controleren geweest zijn.
Citaat:

De meeste mensen zijn tegenwoordig jammer genoeg niet veel slimmer dan een rund. Maar dom zijn is voorlopig nog geen misdaad, het zou te rustig in de straten worden.
Je hebt ook idioten die ter meerdere eer en glorie van hun youtube-account de gekste stunts willen uithalen en zo in het ziekenhuis terecht komen. Dat is ook dom. Maar dat neemt niet weg dat de dokter zijn werk moet doen.
De oorzaak van een medisch probleem mag bij een dokter enkel van tel zijn bij het stellen van de diagnose en/of de remedie. Het mag geen reden zijn om al dan niet voldoende hulpverlening toe te dienen.
Dat is mijn punt.

Citaat:

Ja, dat is zo. En de meeste mensen zullen dat inderdaad redelijk 'konijn' vinden. Ik ook. Maar als zo'n rund dat toch doet neemt dat niet weg dat de dokter in dat geval zijn werk moet doen.

P.s. Ik zeg nergens dat de dokter zijn werk niet heeft gedaan. Ik zeg enkel dat, wanneer zij gelijk heeft dat de dokter zijn werk niet naar behoren heeft gedaan, ze wel degelijk recht van klagen heeft. Rund of niet.

quercus 1 juni 2016 12:53

Citaat:

Is haar man soms een moslim?

Pericles 1 juni 2016 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 8123488)
Daat gaat het wel om.
Dat zij nu wel of niet dom gehandeld heeft speelt geen rol bij wat de dokter moet doen. Ik geef haar geen gelijk eh, ik zeg alleen dat, hoe dom zij ook gehandeld heeft, de dokter nog steeds moet doen wat er in zulke gevallen gedaan moet worden. In dit geval zou dat om het uur controleren geweest zijn.

De meeste mensen zijn tegenwoordig jammer genoeg niet veel slimmer dan een rund. Maar dom zijn is voorlopig nog geen misdaad, het zou te rustig in de straten worden.
Je hebt ook idioten die ter meerdere eer en glorie van hun youtube-account de gekste stunts willen uithalen en zo in het ziekenhuis terecht komen. Dat is ook dom. Maar dat neemt niet weg dat de dokter zijn werk moet doen.
De oorzaak van een medisch probleem mag bij een dokter enkel van tel zijn bij het stellen van de diagnose en/of de remedie. Het mag geen reden zijn om al dan niet voldoende hulpverlening toe te dienen.
Dat is mijn punt.

Ja, dat is zo. En de meeste mensen zullen dat inderdaad redelijk 'konijn' vinden. Ik ook. Maar als zo'n rund dat toch doet neemt dat niet weg dat de dokter in dat geval zijn werk moet doen.

P.s. Ik zeg nergens dat de dokter zijn werk niet heeft gedaan. Ik zeg enkel dat, wanneer zij gelijk heeft dat de dokter zijn werk niet naar behoren heeft gedaan, ze wel degelijk recht van klagen heeft. Rund of niet.

En waaruit zou dan moeten blijken dat de dokters niet gedaan hebben wat moest. Ze heeft 5 dagen in kunstmatige coma gelegen.Ze heeft niets gezien Haar "ik ben er van overtuigd dat ze pas na 6 uur zijn komen kijken" slaat op niets.
Ik denk eerder : ze is haar poten kwijt en ze doet nu maar wat.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be