![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...er-benen.dhtml
Op 31-jarige leeftijd al 8 kinderen , sorry maar dan ben je toch zo goed als constant vol. 7 keizersnedes en dan zeiken op het ziekenhuis dat er complicaties zijn waardoor je je benen kwijt bent. Er is toch wel een moment waarop je het zelf zoekt , nietwaar? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom voka niet inschakelen en eisen dat deze parasiet haar uitkering stop gezet wordt ten voordele van een tax shift voor het ziekenhuis richting Panama? Ze heeft nu toch 8 kinderen die in de fabrieken kunnen gaan werken om haar te onderhouden
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 31 mei 2016 om 16:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk nog de schuld nog naar een ander doorschuiven. Toont nog eens aan dat een kinderwens niet oneindig of absoluut mag zijn. Weer draait de gemeenschap op voor die onverantwoorde ouders.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zover ik weet is er hier ten lande (edit: of in het land waar dit verhaal zich afspeelt) geen wet die u verbiedt 8 kinderen op de wereld te zetten. Ik moedig het niet aan maar ieder kweekt vooralsnog wat hij zelf wil.
Er zijn ook mensen die hun benen kwijt spelen door te gaan skieën, door auto te rijden, door te roken, door teveel hamburgers te eten,... Niks van dat alles is verboden. Het is natuurlijk wel not done om, als je weet dat er ernstige complicaties aan nog eens een keizersnee vasthangen, nadien te gaan klagen als die complicaties dan ook daadwerkelijk optreden. Langs de andere kant kan ze wel een punt hebben als ze gelijk heeft in het feit dat haar toestand niet uur op uur opgevolgd werd zoals gangbaar bij dergelijke complicaties. Het is niet zo dat, omdat zij zich niet gedraagt zoals vele forummers graag zouden hebben, dat de dokters hun job niet fatsoenlijk moeten doen. Kortom: zolang we het hele verhaal niet kennen valt er weinig te (ver)oordelen. Maar "het hele verhaal kennen" is tegenwoordig geen voorwaarde meer om je over iets uit te spreken he? Iedereen rechter. En liefst nog op zijn middeleeuws.
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 31 mei 2016 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na 6 keer keizersnede moet zelfs een rund weten dat je dan beter de pil neemt om een 7-de keizersnede met de enorme risico's eraan verbonden te vermijden. En op 31 al 8 jong, aub zeg, je bent toch geen konijn. Dat is godverdomme jong eruit en je onmiddellijk opnieuw laten dekken. ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 31 mei 2016 om 17:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze was op de hoogte van de risico's. Dan toch doorgaan onder de mom van de heiligheid van de kinderwens, is er zwaar over.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe kan ze nu weten dat ze niet om het uur werd gecontroleerd? Ze werd begot in een kunstmatige coma gehouden, ze was van de planeet. ![]() Met iets van "ik ben er rotsvast van overtuigd dat ik niet om het uur gecontroleerd werd" kom je niet ver. Ze is haar poten kwijt en dat is haar eigen fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't is te zeggen,als het dan toch mis gaat zou ze zich beter bij God beklagen dan bij de gynaecoloog.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het menselijk konijn. ![]() De kweekzeug van Engeland. ![]() Ieder zijn ambitie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Erdogan heeft gezegd ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om op die leeftijd al zoveel kinderen te hebben moet je je beste beentje voorzetten.
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Xenophon , foei gij
![]() Enkel als ze gelovig is , maar of het zal helpen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Foei
![]() ![]() Goei vraag dus , wat dan gedaan zo'n geval ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erdogan zei: ga en vermenigvuldig? (een andere vorm van het 'Paard van Troje!'?)
Weg met dat ventje. Ernstige megalomanie aandoening heeft die pipo. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ze haar benen kwijt is kan ze ze ook niet meer dicht houden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al vind ik dat ze het al na 2 keer keizersnedes had moeten doorhebben. Niet bepaald een groot licht, die dame. ![]() Dit is een vorm van egocentrisme. De aandacht trekken door voortdurend zwanger te zijn en de omgeving te laten weten tot wat men alles bereid is voor de "geliefde" kinderen. De grote dupe van die historie zijn echter die kinderen ...
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daat gaat het wel om.
Dat zij nu wel of niet dom gehandeld heeft speelt geen rol bij wat de dokter moet doen. Ik geef haar geen gelijk eh, ik zeg alleen dat, hoe dom zij ook gehandeld heeft, de dokter nog steeds moet doen wat er in zulke gevallen gedaan moet worden. In dit geval zou dat om het uur controleren geweest zijn. Citaat:
Je hebt ook idioten die ter meerdere eer en glorie van hun youtube-account de gekste stunts willen uithalen en zo in het ziekenhuis terecht komen. Dat is ook dom. Maar dat neemt niet weg dat de dokter zijn werk moet doen. De oorzaak van een medisch probleem mag bij een dokter enkel van tel zijn bij het stellen van de diagnose en/of de remedie. Het mag geen reden zijn om al dan niet voldoende hulpverlening toe te dienen. Dat is mijn punt. Citaat:
P.s. Ik zeg nergens dat de dokter zijn werk niet heeft gedaan. Ik zeg enkel dat, wanneer zij gelijk heeft dat de dokter zijn werk niet naar behoren heeft gedaan, ze wel degelijk recht van klagen heeft. Rund of niet.
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |