![]() |
Bourgeois boos op Turkse ambassade
BRON
Detail tekst: Citaat:
Die Turken hebben hier niets in de pap te brokken laat staan wat te zeggen. Het sterkt mijn schrijvens dat men de Turken nooit of nooit mag toelaten tot de EU en zoals u weer spiegel ik mij op een uitzending op TV wat jaren geleden waar een Turk dat zelf zei: Laat ze nooit toe. De dag daarna was de 'brave' man vermoord. Wij hebben er totaal geen boodschap aan dat ze hun opstandjes/oorlogen in ons land komen uitvoeren onder het nuttigen van een kopje thé maar ondertussen alles wel kapotslagen wat wij daarna als brave belastingbetaler weer maar eens kunnen laten repareren. Gelijk uitzetten die ambassademedewerker, zelfs de ambassade sluiten zou geen overdreven handeling zijn na deze feiten. Dat ze hun oorlogen in eigen land gaan uitvechten, niet alleen op de Turken van toepassing deze keer.:roll: |
Ze zullen daar op de ambassade serieus verschoten zijn.
|
Erdogan kan met één berichtje een hoop volk in het buitenland mobiliseren om rel te schoppen: dat de ambassadeur daar eens uitleg over geeft in plaats van te denken dat wij Vlamingen de schoothondjes van Erdogan zijn.
|
Bourgois is een vuile Racist. Zo maar lief Erdogannetje zijn zin niet geven. Ze moesten Bourgois opknopen zoals Erdogannetje van plan is met half Turkije.
|
Citaat:
Mathilde verplichten een hoofddoek te dragen op de 21 juli :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
en de vlamingen maar kebab eten
|
Ik moet Bourgeois deze keer gelijk geven, ik zou de Turkse ambassadeur op het matje roepen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het Godwin niveau is goed voor het forum maar de baas van een deelregering moet zijn plaats kennen. Het is de federale regering die de minister van buitenlandse zaken gestructureerd en gebackt laat mededelen wat hun bekommernissen zijn. Bourgeois moet zijn wafel houden. |
Citaat:
Het wordt dus hoog tijd dat de Federale Regering die arrogante Turken op het matje roept. |
Citaat:
|
Citaat:
De Federale Regering toont zich zeikers in dit geval. Er worden daar rechters en leerkrachten aangehouden enkel en allen omdat ze geen islamitische staat willen maar een seculiere en onze Federale Regering doet niets. Het is een echte schande. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be