![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() BRON
Detail tekst: Citaat:
Die Turken hebben hier niets in de pap te brokken laat staan wat te zeggen. Het sterkt mijn schrijvens dat men de Turken nooit of nooit mag toelaten tot de EU en zoals u weer spiegel ik mij op een uitzending op TV wat jaren geleden waar een Turk dat zelf zei: Laat ze nooit toe. De dag daarna was de 'brave' man vermoord. Wij hebben er totaal geen boodschap aan dat ze hun opstandjes/oorlogen in ons land komen uitvoeren onder het nuttigen van een kopje thé maar ondertussen alles wel kapotslagen wat wij daarna als brave belastingbetaler weer maar eens kunnen laten repareren. Gelijk uitzetten die ambassademedewerker, zelfs de ambassade sluiten zou geen overdreven handeling zijn na deze feiten. Dat ze hun oorlogen in eigen land gaan uitvechten, niet alleen op de Turken van toepassing deze keer. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juli 2016 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zullen daar op de ambassade serieus verschoten zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erdogan kan met één berichtje een hoop volk in het buitenland mobiliseren om rel te schoppen: dat de ambassadeur daar eens uitleg over geeft in plaats van te denken dat wij Vlamingen de schoothondjes van Erdogan zijn.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Bourgois is een vuile Racist. Zo maar lief Erdogannetje zijn zin niet geven. Ze moesten Bourgois opknopen zoals Erdogannetje van plan is met half Turkije.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik het inschat, mag je daar gerust half Europa van maken. Wat mij ook zorgen baart, is het feit dat die "putsch" er kort na een bezoek van Putin aan Erdogan is gekomen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en de vlamingen maar kebab eten
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet Bourgeois deze keer gelijk geven, ik zou de Turkse ambassadeur op het matje roepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de Waalse Haan al met vakantie? Die is toch moe van al dat staken en betogen?!
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik boycot al lang alles wat naar halal ruikt, dus ook kebab.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Godwin niveau is goed voor het forum maar de baas van een deelregering moet zijn plaats kennen. Het is de federale regering die de minister van buitenlandse zaken gestructureerd en gebackt laat mededelen wat hun bekommernissen zijn. Bourgeois moet zijn wafel houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt dus hoog tijd dat de Federale Regering die arrogante Turken op het matje roept. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als bleek dat de staatsgreep mislukt was vertrappelden de overheden van de Westerse landen zich om Turkije te laten weten hoe opgelucht ze waren dat de coup mislukt was en dat "democratie" had gezegevierd. Er is nog altijd zoiets als real politik die weinig rekening houd met "menselijke waarden". Turkije weet dat ze op de muil van de Westerlingen kunnen zeiken voor verschillende redenen en niet in het minst voor hun geostrategische positie. En ze onthouden zich niet van dat te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Federale Regering toont zich zeikers in dit geval. Er worden daar rechters en leerkrachten aangehouden enkel en allen omdat ze geen islamitische staat willen maar een seculiere en onze Federale Regering doet niets. Het is een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |