![]() |
oepsssst....... :lol:
|
Citaat:
Om met Jassir Arafat te spreken "Het belangrijkste wapen van de Palestijnen zijn de Palestijnse vrouwen". Omdat uit hun baarmoeders gemiddeld meer verse Palestijnen tevoorschijn komen dan uit die van de Joodse vrouwen. En dit probleem stelt zich nu ook al in het Israël van vandaag. Het enige wat de Joden kunnen doen om als volk te overleven is een massale ethnische zuivering onder de Palestijnen op Israëlisch grondgebied, annex gedwongen deportatie, uit te voeren. Als ze dat maw niet doen zullen de Joden mettertijd verdwijnen, zowel in Israël door overvleugeling door moslims, als daarbuiten door assimilatie via huwelijken met niet-Joden. :? |
Die Joden die zich daar in '48 gevestigd hebben horen daar niet te zijn.
Weer een van de "verlichte" beslissingen van de VN. |
Citaat:
De staat Israël neemt juist 1% van de zogenaamd Arabische wereld in. Geen enkele Arabische staat is er tot nu toe in geslaagd om een seculiere democratie in te voeren en da's ook niet verwonderlijk vanwege de obligate Sharia waarnaar de Moslims streven. Ook Palestina zal er niet in slagen. Israël daarentegen is een seculiere democratie waar er volledige godsdienstvrijheid heerst. Geen enkel Arabisch land kan zulke godsdienstvrijheid garanderen. In Israel worden Arabische moslims met het nodige wantrouwen bekeken en terrecht: sommige onder hen zijn niet te vertrouwen. Je moet het maar durven: buschauffeur of kelner zijn terwijl iedere klant die je over de vloer krijgt, een potentiële zelfmoord-terrorist kan zijn. Is dit alles de schuld van de staat Israel? Neen, de jodenhaat is veel ouder dan dat en staat zelfs beschreven in de Koran. In 1942, toen er van Israël nog geen sprake was, had Groot Mufti Haj Amin al-Husseini van Jerusalem een onderhoud met Adolf Hitler. De groot Mufti had zelf het initiatief genomen tot dit gesprek en kwam aldus naar Berlijn. Aanvankelijk waren de Nazi's verbaasd over dit initiatief, maar het verhaal van de holocaust deed de ronde in de Arabische wereld. Onder de Arabieren werden de Nazi's geprezen om hun efficientie in het uitroeien van de Joden. De Nazi's werden er als helden vereerd en Hitler kreeg het koosnaampje Abu Ali. Na het bezoek aan Hitler kreeg de Mufti zijn zin: er werd een moslim SS-legioen opgericht dat ingezet werd in de strijd tegen Joden en zigeuners. Na de oorlog bleef de Mufti actief vanuit Egypte tot in de vroege jaren '70. Het was zijn wens dat geen enkele Jood gespaard zou blijven in de ganse Arabische wereld. De terrorist Yasser Arafat heeft zijn bewondering voor groot-oom Haj Amin al-Husseini nooit onder stoelen of banken gestoken. |
Citaat:
Israël beroept zich steeds op deze VN-beslissing om z'n legetimiteit te te bestendigen, terwijl het nu wel elke VN-resolutie weigert te aanvaarden. Wordt het geen tijd voor de VN, nu ze toch in crisis zitten, om eens schoon schip te maken. Er wordt altijd maar gepraat over de "blunders" van de VN. Wel, die van 1948 is tot op heden nog steeds de ergste. We hebben het hier over het stichten van een staat in hemelsnaam, en de VN heeft die staat zondermeer erkent, zonder nog maar gesprekken gehad te hebben met buurlanden en lokale bevolking. Dat is toch gewoon te gek voor woorden. De VN heeft daar geblunderd en de constante weigering om dat toe geven is mede oorzaak van de lengte van die oorlog. En deze cinema is nu al meer dan 50 jaar aan de gang. |
Citaat:
Ik houd mijn hart vast als binnenkort Rusland en/of Frankrijk een veto uitspreken tegen Bush. Dan zit Europa in het vijandelijke kamp en d�*n zullen we zien wat voor weldoeners we aan de Amerikanen hebben. |
Citaat:
Doorheen heel de geschiedenis is zoiets nooit gelukt. |
Democratsteve schreef:
Citaat:
Zo ook de buurlanden van Israël. De meeste waren een kolonie, onder mandaat of een protectoraat. Dus die stemming gebeurde allesbehalve democratisch. |
Mensen die vinden dat de joden die naar daar gingen in 48 er niet thuishoorden, wat vind je dan van de migranten bij ons, horen die hier ook niet thuis?
|
Citaat:
we dachten dat het hier echt een paradijs was zoals jullie toen beloofden. nu moet je ook niet meer afkomen dat we hier niet tuishoren. en ik zou maar oppassen of ik ga bij pater Leman klagen :lol: |
Jullie? ik heb helemaal niks daarmee te maken.
Vroeger waren het er zoveel niet, nu wel, hoe komt dit toch? PS GASTarbeiders zijn ook GASTEN he :wink: |
Jullie? ik heb helemaal niks daarmee te maken.
Vroeger waren het er zoveel niet, nu wel, hoe komt dit toch? PS GASTarbeiders zijn ook GASTEN he :wink: |
als jij er niets mee te maken hebt moet je maar bij je pa gaan klagen.
we zijn voor je ouders kolen komen halen uit de mijnen waar zij hun handen niet aan vuil wilden maken. ze hadden wel graag warmte in de winter maar ze wilden niet zelf de kolen uit de mijn halen. de vreemdelingen moesten het doen. van een lui volk gesproken :roll: :roll: |
Citaat:
Volgens mij, eens te meer, een forum-ketter die zich achter een vlaamse naam schuilt, maar waarschijnlijk mohammed of rachid heet, of zoiets... :roll: Wat de inhoud betreft: Citaat:
Hebben we het over dezelfde Saddam Hussein die een oorlog met Iran is begonnen waarbij één miljoen mensen zijn gestorven? EEN MILJOEN?? Hebben we het over dezelfde Saddam Hussein die in augustus 1990 Kuweit is binnengevallen en er alles heeft vernield? Hebben we het over dezelfde Saddam Hussein die tijdens de Golfoorlog van 1991 alle olievelden in brand heeft gestoken? Hebben we het over dezelfde Saddam Hussein die tijdens zijn 24 jaar als dictator honderdduizenden Irakezen heeft gefolterd en vermoord? Ja? Ok, dan denk ik niet dat het echt relevant is om te lezen onder welke voorwaarden Saddam Hussein "vrede wilt". :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En gij op die van de PVDA....nog verwerpelijker :x |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be