![]() |
Hallo, in mijn profiel staat mijn avatar, maar als ik iets post niet.
Wat doe ik verkeerd ??? De foto is 90 pixels. Willy |
Misschien te hoog kb.
|
Misschien kunnen we iets meer zeggen als je een screenshot plaatst van de pagina waar je de avatar instelt ?
|
FFS ik kan niet dubbel afdrukken libre office - hp2130 :Angry2:
|
![]() ![]() Hier de avatar die ik probeer te plaatsen. Willy |
Heb je op wijzigingen opslaan gedrukt ? Verschijnt er dan een pop-up of wordt er een pop-up geblokkeerd ?
|
Citaat:
Willy |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Hallo, Willy ,
test - ik heb die afbeelding op tinypic gezet - en in bijlagen op forum probeer eens te kopieren en op te laden als avatar ps het mag wel max 120x120 en 19,5k zijn |
Zoals onderstaande staat het bij de gebruikersinstellingen op forum Politics
Citaat:
Er zijn tal van sites op het net vol avatars te vinden. Daar kan u de avatar die u kiest zijn 'afbeeldingsadres kopiëren' en url zetten. U heeft een eigen avatar gekozen, die moet u ergens opslagen. Geen idee van of ik het bij het rechte eind heb want dat is echt al een tijd geleden. ;-) p.s. het zou best al wel eens kunnen zijn dat bepaalde avatars niet lukken. |
Het lukt me van geen kant.
Heb het ook via deze URL ook geprobeert. https://s9.postimg.org/id6b8i31r/QSL_kaart.jpg Willy |
Let wel op, want je hebt schermafbeelding en profiel afbeelding.
Je moet schermafbeelding nemen. Volgens mij zit daar de fout. ;) ps: ben er nu zelfs zeker van, want een avatar toont hij bij jou niet, alleen maar een profielafbeelding als ik op jou naam klik. Avatar staat daar uiterst links, profielfoto uiterst rechts. |
Dju....
Spijtig dat het vandaag niet opgelost geraakt is. Zondag is dubbel tarief. ![]() ![]() |
Citaat:
Het is gelukt, ik ben er al enkele jaren mee beezig het lukte van geen kant. KOJAK hartelijk dan bedank Kojak. Een tevreden Willy |
Verstand komt met de jaren zeggen ze soms! :D
|
het probleem stelt zich ook niet als je niet post.
wiens dubbel ben je trouwens? 59 berichten sinds 2002 ... |
Citaat:
Maar ik heb een tweede probleem, vroeger als ik iets poste er werd op gereageerd dan kreeg ik een mail, maar sinds een paar weken gebeurt dat niet meer. Willy |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik moet toegeven, ik had er eerst ook over gekeken, want ik zag je avatar staan als ik naar je profiel keek. Alleen is gisteren pas mijnen euro gevallen dat het daar op een andere plaats stond. Ben blij voor jou dat het nu in orde is. :thumbsup: |
Citaat:
Soms krijg je die, soms niet, of soms gebeurd het dat je er opeens elvendertig ineens in je mailbox krijgt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be