![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo, in mijn profiel staat mijn avatar, maar als ik iets post niet.
Wat doe ik verkeerd ??? De foto is 90 pixels. Willy |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Misschien te hoog kb.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kunnen we iets meer zeggen als je een screenshot plaatst van de pagina waar je de avatar instelt ?
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() FFS ik kan niet dubbel afdrukken libre office - hp2130
![]()
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() Hier de avatar die ik probeer te plaatsen. Willy |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je op wijzigingen opslaan gedrukt ? Verschijnt er dan een pop-up of wordt er een pop-up geblokkeerd ?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Willy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raar. Probeer de litera achteraan anders eens te hernoemen naar .jpg ipv .png ? Misschien is de afbeelding te groot zoals Indomitable schreef. Geen idee hoe je dat best aanpast.
De Palestijnen zijn nazi's die nog nooit een overwinning behaald hebben. Extreem rechts en extreem links, onze culturele bovenbouw is weer aan het collaboreren. De meltingpot is een mixer waarin alles kapot gaat. Laatst gewijzigd door Vlad : 13 januari 2018 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Hallo, Willy ,
test - ik heb die afbeelding op tinypic gezet - en in bijlagen op forum probeer eens te kopieren en op te laden als avatar ps het mag wel max 120x120 en 19,5k zijn
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Yucagira : 13 januari 2018 om 20:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals onderstaande staat het bij de gebruikersinstellingen op forum Politics
Citaat:
Er zijn tal van sites op het net vol avatars te vinden. Daar kan u de avatar die u kiest zijn 'afbeeldingsadres kopiëren' en url zetten. U heeft een eigen avatar gekozen, die moet u ergens opslagen. Geen idee van of ik het bij het rechte eind heb want dat is echt al een tijd geleden. ![]() p.s. het zou best al wel eens kunnen zijn dat bepaalde avatars niet lukken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 januari 2018 om 21:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Het lukt me van geen kant.
Heb het ook via deze URL ook geprobeert. https://s9.postimg.org/id6b8i31r/QSL_kaart.jpg Willy Laatst gewijzigd door Stevens willy : 14 januari 2018 om 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let wel op, want je hebt schermafbeelding en profiel afbeelding.
Je moet schermafbeelding nemen. Volgens mij zit daar de fout. ![]() ps: ben er nu zelfs zeker van, want een avatar toont hij bij jou niet, alleen maar een profielafbeelding als ik op jou naam klik. Avatar staat daar uiterst links, profielfoto uiterst rechts.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 14 januari 2018 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dju....
Spijtig dat het vandaag niet opgelost geraakt is. Zondag is dubbel tarief. ![]() ![]()
![]() |
#14 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het is gelukt, ik ben er al enkele jaren mee beezig het lukte van geen kant. KOJAK hartelijk dan bedank Kojak. Een tevreden Willy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() Verstand komt met de jaren zeggen ze soms!
![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() het probleem stelt zich ook niet als je niet post.
wiens dubbel ben je trouwens? 59 berichten sinds 2002 ... Laatst gewijzigd door Anna List : 15 januari 2018 om 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Maar ik heb een tweede probleem, vroeger als ik iets poste er werd op gereageerd dan kreeg ik een mail, maar sinds een paar weken gebeurt dat niet meer. Willy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() dat is een vinkje bij je instellingen in je profiel denk ik. tenzij de nieuwe server deze optie niet meer zou geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik moet toegeven, ik had er eerst ook over gekeken, want ik zag je avatar staan als ik naar je profiel keek. Alleen is gisteren pas mijnen euro gevallen dat het daar op een andere plaats stond. Ben blij voor jou dat het nu in orde is. ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Soms krijg je die, soms niet, of soms gebeurd het dat je er opeens elvendertig ineens in je mailbox krijgt.
![]() |