![]() |
Geen tattoos meer op de arm der wet
Geen tattoos meer op de arm der wet
Citaat:
Citaat:
Ik ben zelfs van mening dat een agent fris geschoren moet zijn en geen baard moet hebben staan. Of zou dat een stoerder uitzicht geven :? Of ga ik nu te ver als geen fan van tattoos zijnde? Een vrouw die een tattoo op haar lijf heeft staan die komt bij mij ook niet binnen. De keuze is dus héél beperkt voor mij in tegenwoordige dagen. :lol: Ik ga niet afstrijden dat het een vorm van kust is dat tattoo zetten maar er zijn diensten/jobs waar het niet thuishoort. Die discussie gaat nog vonken geven mijn gedacht. :rofl: |
Laat er maar eens flikken komen met een tattoo met
ofwel hamer en sikkel, ofwel white power, het logo van een partij, iets van amnesty inernational, of ... oxfam (oxfam gewoon lijk vroeger, of oxfam nu, in een seksuele context ...) (ik baal wel van opinies als hierboven: fris geschoren ... Een stoppelbaard zoals nu de mode al wat gepasseerd is ... oei oei ...) |
Tatoeages zijn een vorm van persoonlijke religie of levensovertuiging. Misschien wil Jambon bepaalde religieuze uitingen bevoordelen en andere benadelen? Of zijn alle uiterlijk zichtbare religieuze symbolen verboden? Bv hoofddoeken bij de politie.
"Voor de N-VA-vicepremier is het dragen van hoofddoeken of welk religieus symbool dan ook voor politiemensen niet aan de orde. Een politieman of -vrouw moet ten allen tijde neutraal zijn, benadrukte hij. Ook tatoeages, kruisen, en dergelijke zijn om die reden niet toegelaten. Het woord zegt het zelf: een uniform moet uniform zijn." Jambon lijkt in ieder geval consequent. |
Tattoes is voor losers, mensen die hun zwakke persoonlijkheid moeten opsmukken met dat soort zaken.
Dus Jambon heeft groot gelijk! |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaan we echt NOG meer regeltjes opleggen en zeggen wat de mensen moeten of niet mogen doen.
Als je er niet tegen kan dat andere mensen tattoos hebben, ben je mentaal gehandicapt. |
Citaat:
2 |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 108455 |
Citaat:
Het is trouwens een dom voorstel dat meer problemen creëert dan dat het problemen oplost. |
Citaat:
Statistisch bekeken: mochten er 1000 nieuwe flikken nodig zijn, en er zijn 2000 kandidaten, dan komen er theoretisch niet langer de 1000 best geklasseerden uit de ingangsexamens aan bod. De 20 kandidaten met tattoo op gezicht of arm, die er zouden zijn tussen de 1000 best geklasseerden, worden vervangen door de nrs 1001 tot 1020. |
Citaat:
Gaan we dan nog bijkomend selecteren op irrelevante criteria? Begrijp je de economische situatie niet? Overal zijn mensen te kort. |
Citaat:
En dan ga jij kandidaten weigeren omwille van een onnozele tekening ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er wordt hier aan 100 km/u gepleit voor de individuele vrijheid. Maar als een vlaamsnationalist een knotsgekke vrijheidsbeperkende maatregel voorstelt rent de kudde op slag de andere kant uit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be