gaan ze me kloten of niet?? sos!
hallo beste forummertjes, ik heb onlangs dit schrijven vd rva in m'n bus ontvangen en ik begrijp er niets van (het is een fiscale fiche ivm de verrichte terugbetalingen die zij v me in 2017 verkregen)
Citaat:
- De vermelde negatieve saldi* moeten in uw aangifte van de personenbelasting in mindering worden gebracht van de werkloosheidsuitkeringen die eventueel tijdens hetzelfde jaar zijn ontvangen en die op de andere fiches 281.13 zijn vermeld. Die vermindering moet in eerste instantie gebeuren op de afzonderlijke belastbare achterstallen (die u aangeeft bij de codenummers 261 of 265 van uw belastingaangifte), vervolgens op de uitkeringen van de maand december (die u aangeeft bij het codenummer 304 van uw belastingaangifte) en ten slotte op de uitkeringen (die u aangeeft bij de codenummers 260 of 264 van uw belastingaangifte).
- Indien de negatieve saldi niet of slechts gedeeltelijk in mindering kunnen worden gebracht, vestigt u de aandacht van de taxadiedienst hierop in een bijlage in uw aangifte. Die dienst zal dan de passende aanrekeningen op de tijdens één of meer vorige jaren gelijkaardige uitkeringen doen.
- Deze fiche moet u niet bij uw belastingaangifte voegen!
In uw eigen belang wordt u aangeraden deze fiche te bewaren.
|
* het gaat om 3818,52€ die ze me afhandig maakten via collectieve schuldenregeling (!)
wat betekent dit? wilt dit zeggen dat ze me alsnog zullen korten via de belastingen, of trek ik misschien terug of is het gewoon een administratieve formaliteit om zogezegd in regel te zijn en trek ik hoegenaamd niets terug aangezien ik sowieso onder het belastbaar minimum zit... (??)
anyway, pour couillonner son monde!! het hangt me echt de keel uit met hun gezever, ik heb betaald, toch???? en nu riskeer ik alsnog nóg meer op te leggen????????! pls enlighten me......... (!)
|