![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hallo beste forummertjes, ik heb onlangs dit schrijven vd rva in m'n bus ontvangen en ik begrijp er niets van (het is een fiscale fiche ivm de verrichte terugbetalingen die zij v me in 2017 verkregen)
Citaat:
wat betekent dit? wilt dit zeggen dat ze me alsnog zullen korten via de belastingen, of trek ik misschien terug of is het gewoon een administratieve formaliteit om zogezegd in regel te zijn en trek ik hoegenaamd niets terug aangezien ik sowieso onder het belastbaar minimum zit... (??) anyway, pour couillonner son monde!! het hangt me echt de keel uit met hun gezever, ik heb betaald, toch???? en nu riskeer ik alsnog nóg meer op te leggen????????! pls enlighten me......... (!) Laatst gewijzigd door bembem : 22 mei 2018 om 06:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik haat dit land! belgium kaka!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U trekt Godverdomme extra terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand verplicht u hier te blijven Bemmetje.
Integendeel, velen zouden met plezier u eenmalig steunen om zo ver mogelijk weg te zijn zonder toegang tot Belgische fondsen.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel ik wacht op m'n one way ticket...........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nope
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maddox ik wacht op m'n geld, je wilt toch bijdragen aan m'n terugkeer, awel doe het dan!! ipv blabla!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik ben die rva KOTSBEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpelijk, die willen u laten werken.
Langs de andere kant, ik ben er ook niet zo happig op. Dat stelletje bureaucraten hebben weinig voeling met de realiteit.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mare, u krijgt elke maand een klein beetje van mij. En van Skobolev, en van Babs en nog een paar anderen hier op't forum. Wij werken namelijk en betalen belastingen. (niet zo'n broekzak vestzak operatie als voor u dus)
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 22 mei 2018 om 07:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je mag het bedrag dat jij hebt betaald van je inkomen aftrekken zodat het niet belast wordt. ![]() als je je aangifte via tax on web doet zal je zien dat dat bedrag daar ook in min van je inkomsten staat die brief sturen ze je alleen opdat je zou kunnen controleren dat dit bedrag wel afgetrokken wordt en je er geen belasting op moet betalen, vermits je het hebt moeten terugbetalen ... lees toch gewoon eens wat er staat... Laatst gewijzigd door Anna List : 22 mei 2018 om 07:22. |
|
![]() |
![]() |