Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Theo Francken Homofoob? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244886)

zwart op wit 27 augustus 2018 08:34

Theo Francken Homofoob?

Bron: HLN
"Theo Francken had veel commentaar op de sexy lingerie voor heren. "Is de wereld aan het doordraaien of is het mijn schuld?"

Moeten Holebi's terug "onzichtbaar" worden in de maatschappij zoals het vlaams belang steeds aanhaald? Worden Holebi's ook bij de N-VA enkel nog aanvaard als ze zich "normaal" als een "hetero" man gedragen?

Naast het verbod op hoofddoeken moeten de Holebi's nu worden aangepakt:
"gedraag jullie als een hetero of jullie worden niet meer aanvaard?"...

vlijmscherp 27 augustus 2018 08:38

hij heeft zijn facebookbericht al verwijderd hoor. de pussy.

Skobelev 27 augustus 2018 08:39

Kan je hem ongelijk geven?

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/08...theo-francken/

Anna List 27 augustus 2018 08:40

Theo kan het niet aan.

graaf de bethune 27 augustus 2018 08:52

Den Theo moet onmiddellijk uit zijn ambt ontslagen worden, het enigste wat je nog mag zijn is OIKOFOOB....dat is toegelaten, weg met ons eigen, weg met onze cultuur, vrijheden en verworvenheden....leve de anderen en hun cultuur(soms barbaars, maar t'is eens iets anders)....

Indomitable 27 augustus 2018 08:55

Het is belangrijk om te erkennen en accepteren dat kritiek krijgen onvermijdelijk is. Niemand is perfect ook Theo niet, we doen allemaal wel eens iets stoms of iets waar we gewoon (nog) niet goed in zijn.

De schoofzak 27 augustus 2018 09:15

Wie in een kritische kijk op 'lingerie voor mannen" iets anti-homo ziet, moet dringend naar de oogarts.

Vergelijk: mijn lesbische vriendin die dweept met haar mannelijke inborst, is ook niet zo voor lingerie. Maar dat is van haar kant helemaal geen statement tegen wie of wat dan ook.

Knuppel 27 augustus 2018 09:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit (Bericht 8788678)
Bron: HLN
"Theo Francken had veel commentaar op de sexy lingerie voor heren. "Is de wereld aan het doordraaien of is het mijn schuld?"

Moeten Holebi's terug "onzichtbaar" worden in de maatschappij zoals het vlaams belang steeds aanhaald? Worden Holebi's ook bij de N-VA enkel nog aanvaard als ze zich "normaal" als een "hetero" man gedragen?

Naast het verbod op hoofddoeken moeten de Holebi's nu worden aangepakt:
"gedraag jullie als een hetero of jullie worden niet meer aanvaard?"...

Je bedoelt dat jij van sexy herenlingerie houdt?

Skobelev 27 augustus 2018 09:31

Mo vent toch.... :-P

Stel u voor dat je gaat sporten, je doet uw broek uit en er komt zo'n gebreide wortel te voorschijn. Om van uw broek door uw vriendin te laten uitdoen nog te zwijgen.

Knuppel 27 augustus 2018 09:41

Het is niet mijn schuld dat homo's nood hebben aan sexy lingerie. :-D

Ik ben dik tevreden met een "gewoon" maar spannend mannenslipje waar iets "bruikbaars" inzit voor een vrouw. :-D

Anna List 27 augustus 2018 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8788690)

ja.

Dit is het allerdomste van wat hij ooit al uithaalde.

Op een moment dat in heel Vlaanderen homo mannen op straat in elkaar geklopt worden omdat hun kledij er mogelijks niet mannelijk genoeg uit ziet, met dit statement komen is echt onvoorstelbaar lomp en dom.

Indomitable 27 augustus 2018 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8788751)
Het is niet mijn schuld dat homo's nood hebben aan sexy lingerie. :-D

Ik ben dik tevreden met een "gewoon" maar spannend mannenslipje waar iets "bruikbaars" inzit voor een vrouw. :-D

Shapewear is eigenlijk heel ongezond en ook gevaarlijk.

Anna List 27 augustus 2018 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 8788763)

wel uittrekken voor het seksen hé.

Knuppel 27 augustus 2018 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 8788763)

Sexy mannenlingerie niet? Mij lijkt dat nog veel gevaarlijker dan "schapenwaar". :lol:

Skobelev 27 augustus 2018 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8788762)
ja.

Op een moment dat in heel Vlaanderen homo mannen op straat in elkaar geklopt worden omdat hun kledij er mogelijks niet mannelijk genoeg uit ziet, met dit statement komen is echt onvoorstelbaar lomp en dom.

Lopen die in sexy-lingerie op straat? 8O Ook buiten de homo-parades?

bembem 27 augustus 2018 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8788769)
Sexy mannenlingerie niet? Mij lijkt dat nog veel gevaarlijker dan "schapenwaar". :lol:

Volgens mij ben jij een cougar... je reageert iets te enthousiast -met al die slipjes.

Skobelev 27 augustus 2018 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8788765)
wel uittrekken voor het seksen hé.

Dat doet me aan iets denken...

Ne maat vertelde eens dat tijdens de penetratie de tenen van zijn vriendin naar beneden krulden bij elke stoot.
'k Heb hem gezegd dat hij beter eerst haar panty kon uittrekken voor hij tot "de daad" overging....

Anna List 27 augustus 2018 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8788778)
Dat doet me aan iets denken...

Ne maat vertelde eens dat tijdens de penetratie de tenen van zijn vriendin naar beneden krulden bij elke stoot.
'k Heb hem gezegd dat hij beter eerst haar panty kon uittrekken voor hij tot "de daad" overging....

heb je daar geen .gif van? :lol:

Knuppel 27 augustus 2018 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8788762)
ja.

Van mij mogen ze gerust in sexy mannenlingerie op straat komen, hoor. Homo's zijn niet de mannen die vrouwen lastig vallen....

Ik werd enkele dagen geleden nog begluurd toen ik mijn auto stofzuigde. Ik had nochtans geen t-shirt aan met een laag uitgesneden hals, maar in gebukte houding was er blijkbaar toch iets te zien dat opwindend is voor kerels die zonder vrouw naar hier komen en met de broek vol goesting rondlopen.

Knuppel 27 augustus 2018 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8788775)
Volgens mij ben jij een cougar... je reageert iets te enthousiast -met al die slipjes.

Waarom reageer je er op als je zelf niet enthousiast bent?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be