![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bron: HLN
"Theo Francken had veel commentaar op de sexy lingerie voor heren. "Is de wereld aan het doordraaien of is het mijn schuld?" Moeten Holebi's terug "onzichtbaar" worden in de maatschappij zoals het vlaams belang steeds aanhaald? Worden Holebi's ook bij de N-VA enkel nog aanvaard als ze zich "normaal" als een "hetero" man gedragen? Naast het verbod op hoofddoeken moeten de Holebi's nu worden aangepakt: "gedraag jullie als een hetero of jullie worden niet meer aanvaard?"... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij heeft zijn facebookbericht al verwijderd hoor. de pussy.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Theo kan het niet aan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gouverneur
|
![]() Den Theo moet onmiddellijk uit zijn ambt ontslagen worden, het enigste wat je nog mag zijn is OIKOFOOB....dat is toegelaten, weg met ons eigen, weg met onze cultuur, vrijheden en verworvenheden....leve de anderen en hun cultuur(soms barbaars, maar t'is eens iets anders)....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Het is belangrijk om te erkennen en accepteren dat kritiek krijgen onvermijdelijk is. Niemand is perfect ook Theo niet, we doen allemaal wel eens iets stoms of iets waar we gewoon (nog) niet goed in zijn.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie in een kritische kijk op 'lingerie voor mannen" iets anti-homo ziet, moet dringend naar de oogarts.
Vergelijk: mijn lesbische vriendin die dweept met haar mannelijke inborst, is ook niet zo voor lingerie. Maar dat is van haar kant helemaal geen statement tegen wie of wat dan ook.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 augustus 2018 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mo vent toch....
![]() Stel u voor dat je gaat sporten, je doet uw broek uit en er komt zo'n gebreide wortel te voorschijn. Om van uw broek door uw vriendin te laten uitdoen nog te zwijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet mijn schuld dat homo's nood hebben aan sexy lingerie.
![]() Ik ben dik tevreden met een "gewoon" maar spannend mannenslipje waar iets "bruikbaars" inzit voor een vrouw. ![]()
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is het allerdomste van wat hij ooit al uithaalde. Op een moment dat in heel Vlaanderen homo mannen op straat in elkaar geklopt worden omdat hun kledij er mogelijks niet mannelijk genoeg uit ziet, met dit statement komen is echt onvoorstelbaar lomp en dom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Shapewear is eigenlijk heel ongezond en ook gevaarlijk.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet me aan iets denken...
Ne maat vertelde eens dat tijdens de penetratie de tenen van zijn vriendin naar beneden krulden bij elke stoot. 'k Heb hem gezegd dat hij beter eerst haar panty kon uittrekken voor hij tot "de daad" overging.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werd enkele dagen geleden nog begluurd toen ik mijn auto stofzuigde. Ik had nochtans geen t-shirt aan met een laag uitgesneden hals, maar in gebukte houding was er blijkbaar toch iets te zien dat opwindend is voor kerels die zonder vrouw naar hier komen en met de broek vol goesting rondlopen.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom reageer je er op als je zelf niet enthousiast bent?