![]() |
Volmachten ronselen!
Ik ga geen namen noemen maar ik heb vandaag horen spreken over een thuisverpleegster, die in dezelfde huizen komt als haar bazin, en die gezegd heeft dat haar bazin bij die mensen probeert om volmachten te ronselen om in die mensen hun naam te gaan stemmen bij de komende gemeenteraadsverkiezingen!.. Zij zou dat vernomen hebben van de patiënten die eerstgenoemde moet verzorgen als haar bazin dat niet doet.
En nu moeten jullie ook weten dat die bazin op een lijst staat van de N-VA!! Zoals gezegd: ik ga geen namen noemen. En ik ga ook geen gemeenten noemen maar ik ken alle betrokkenen ook persoonlijk, behalve die patiënten, natuurlijk. Als een onderzoeksrechter mij daarover ooit vragen wil stellen zal ik hem alles vertellen wat ik daarover weet! Dus: wie 't schoentje past, zij trekke het aan! Het lijkt mij dus geen fictie te zijn wat in onderstaand artikel vermeld staat: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20181003_03805688 Het lijkt dus niet enkel te gebeuren in de rusthuizen maar ook bij de thuisverpleging. 't Zal waarschijnlijk allemaal wettelijk zijn? Ja, waarschijnlijk wel! Maar ik heb daar toch zwaar mijn bedenkingen bij!! Norbert |
Citaat:
Ze zal dus rap uitgeronseld zijn |
De tsjeven deden het altijd al. Nu de supertsjeven dus ook.
Zou het kunnen dat de CD&V zo in vrije val is sinds men maar één volmacht meer kan krijgen of is dat mijn slecht karakter ... |
Citaat:
Norbert |
Citaat:
|
Citaat:
Norbert |
Citaat:
|
Het is in ieder geval een goede maatregel dat één mens slechts één volmacht van een ander mens kan bekomen.
Raar dat die journalist dat blijkbaar niet kon plaatsen. |
Citaat:
Norbert |
Citaat:
Bij ons in de gemeente geven redelijk wat mensen hun brief + ID mee met kinderen/kennissen en zij stemmen voor hun. Geen gezever met volmachten. (sssst.... niet verder zeggen tegen de die hard verkiezingsnazi's) |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn twee mensen actief bij ons die voorheen in een andere partij zaten. Ik denk niet dat er op dat vlak iets verkeerd gebeurde bij hun vorige partijen. En verder, je voordoen als iemand anders, met die andere zijn papieren: nog nooit van gehoord. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be