![]() |
Onderhandelingen stadsbestuur Antwerpen tussen N-VA, Open VLD en s-pa
Verrassende zet van formateur De Wever. Hij vat coalitiegesprekken aan met Open VLD en s-pa. Een wat tegennatuurlijke coalitie, al hebben elk van die partijen al wel goed samengewerkt in Antwerpen. s-pa en Open VLD in de tijd van Janssens en N-VA en Open VLD in de voorbije periode.
Wat het voorstel van bestuursakkoord op vlakken als mobiliteit, wonen en sociaal beleid zal inhouden benieuwt me zeer. https://www.gva.be/cnt/dmf20181119_0...w-stadsbestuur |
De Wever maakt zich op voor een federale regering die op dezelfde leest is geschoeid. Dus met de PS erbij en zonder de tsjeven. We zullen zien hoe zijn kiezers dat zullen verteren.
|
Citaat:
|
iedereen is blijkbaar al vergeten dat de N-Va gewoon met Sp-a bestuurde de afgelopen legislatuur ook op provinciaal vlak.
arme Kris Peeters. :lol: |
Ze hebben mekaar genoeg kunnen besnuffelen om nu te weten of er een kans in zit.
De defenestratie van Peeters moet zoet smaken. Jinnih triomfeert intern de sossen. Ze gaf al aan geen schepen te willen zijn onder De Wever. Voor wat zal ze wel gaan bij de federale verkiezingen? Hoe ambitieus is ze? Gaat ze alle voormalige sos-kopstukken in de wind zetten? |
Citaat:
Je bent al volledig geherconditioneerd tgo de sossen die nu terug de status van vriendjes krijgen. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals verwacht.
|
Citaat:
Tsja, dat wordt dan de bedelstaf. :-D |
Citaat:
Woont Kris dan nu terug in Puurs? In dat geval een en al schijnheiligheid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ergens met weg geraken of u laten vangen aan, dat lijkt mij eerder een goede weergave, van de huidige gang van zaken ... :| |
Citaat:
|
|
Citaat:
"Peeters verwacht dat N-VA, sp.a en Open Vld ook de toekomstige coalitie zullen vormen en zegt dat CD&V “zich klaar maakt voor constructieve oppositie”. Of hij zelf zal zetelen, liet Peeters op Radio 1 in het midden. “Ik blijf in Antwerpen wonen, maar ik wil ook de verjonging alle kansen geven.”" :lol: |
Citaat:
Michel heeft de puntjes op de I gezet en laten weten waar de plaats van De Wever is. "Wij willen Willem weg. Wil Willem wijzer worden, wij willen Willem (misschien) weer". 8-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be