![]() |
Bart De Wever lost het pensioenprobleem op.
Het is simpel: werken tot je doodgaat.
https://www.tijd.be/dossiers/verkiez.../10126841.html Is hij nu helemaal zot geworden? |
Citaat:
Wanneer mogen parlementsleden weeral op pensioen na een loodzware loopbaan ? |
Citaat:
Kan niet! Die zijn al dood voor ze er aan beginnen. Allee mannekes, allemaal op het juiste knopke drukken hoor. Het is dat knopke dat het dichtst bij U staat. Anders wordt dat drukken te zwaar. :lol: |
Citaat:
De sheeple die zijn aanhang vormen begrijpen dergelijke maatregelen, u niet uiteraard. ;-) |
Het schuimt hier weer hard...
|
Citaat:
|
Op zich heeft hij wel gelijk. Willen we alles betaalbaar houden ....
We hebben 2 opties. Ofwel blijven we boven onze stand leven en gaan mensen langer moeten werken, ofwel saneren we deftig en bouwen we de staatschuld af. Het geld is op ... |
Citaat:
|
Ach, als morgen uit een HLN-poll blijkt dat de Vlaming er niet voor te vinden is, staat hij overmorgen te roeptoeteren dat de pensioenleeftijd terug naar omlaag moet.
|
Citaat:
In de goede tijden gooiden ze het geld door ramen en deuren naar buiten... En in slechte tijden deden ze krek hetzelfde... |
Citaat:
|
Citaat:
Ofwel is het om het er nog eens in te wrijven, ziedis, terwijl jullie alle stront over jullie krijgt voor ocharme 500€ per maand, kan ik doen wat ik wil en ik kom daarmee weg...:-P |
Citaat:
Dus: Geen politiekers die na 2 legislaturen een vol pensioen hebben van 9000 euro. Geen afscheidsbonussen voor topambtenaren meer van enkele honderdduizenden euros Geen ambtenaren die 3 jaar vroeger thuis zitten omdat ze ziekte dagen hebben opgespaard. Geen leraars die een fulltime job hebben met 23 uur/week en 4 maanden verlof Geen...... En tenslotte: iedereen hetzelfde pensioen dat geplafonneerd is vanaf 1500 euro netto tot 3000 euro netto in functie van het aantal gewerkte jaren. Zoals ik al zei....ik kan hem wel volgen...De Wever. |
Citaat:
|
Vanaf 62 jaar ziekenkas, dat is wat er gaat gebeuren.
Die mannen zijn zot. Mijn ouders en schoonouders zijn nu 65, no way dat die tot nu toe zouden kunnen gewerkt hebben. Teveel mankementen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar tis niet omdat mensen ouder worden dat ze langer kunnen werken.... |
Maarbon, de man is een keer eerlijk over zijn plannen.
Dat kunnen we enkel aanmoedigen. De NVA mannen zullen wel werken tot 70, zodat wij allemaal op 60 kunnen gaan. |
Citaat:
Voor de rest loepzuivere logica : als de levensverwachting stijgt, moet er langer gewerkt worden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be