![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is simpel: werken tot je doodgaat.
https://www.tijd.be/dossiers/verkiez.../10126841.html Is hij nu helemaal zot geworden? Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 14 mei 2019 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer mogen parlementsleden weeral op pensioen na een loodzware loopbaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kan niet! Die zijn al dood voor ze er aan beginnen. Allee mannekes, allemaal op het juiste knopke drukken hoor. Het is dat knopke dat het dichtst bij U staat. Anders wordt dat drukken te zwaar. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De sheeple die zijn aanhang vormen begrijpen dergelijke maatregelen, u niet uiteraard. ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het schuimt hier weer hard...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Op zich heeft hij wel gelijk. Willen we alles betaalbaar houden ....
We hebben 2 opties. Ofwel blijven we boven onze stand leven en gaan mensen langer moeten werken, ofwel saneren we deftig en bouwen we de staatschuld af. Het geld is op ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu het beste wat ik hier de laatste 10 jaar heb gelezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, als morgen uit een HLN-poll blijkt dat de Vlaming er niet voor te vinden is, staat hij overmorgen te roeptoeteren dat de pensioenleeftijd terug naar omlaag moet.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de goede tijden gooiden ze het geld door ramen en deuren naar buiten... En in slechte tijden deden ze krek hetzelfde... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ofwel is het om het er nog eens in te wrijven, ziedis, terwijl jullie alle stront over jullie krijgt voor ocharme 500€ per maand, kan ik doen wat ik wil en ik kom daarmee weg... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dus: Geen politiekers die na 2 legislaturen een vol pensioen hebben van 9000 euro. Geen afscheidsbonussen voor topambtenaren meer van enkele honderdduizenden euros Geen ambtenaren die 3 jaar vroeger thuis zitten omdat ze ziekte dagen hebben opgespaard. Geen leraars die een fulltime job hebben met 23 uur/week en 4 maanden verlof Geen...... En tenslotte: iedereen hetzelfde pensioen dat geplafonneerd is vanaf 1500 euro netto tot 3000 euro netto in functie van het aantal gewerkte jaren. Zoals ik al zei....ik kan hem wel volgen...De Wever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De levensverwachting van de mensen gaat er op vooruit. Het is nogal evident dat het op termijn onbetaalbaar wordt. Ik ben er 71 en klop nog altijd mijn normale werkuren. Ik heb een goede gezondheid en één van de weinige goede dingen in België is de medische sector. Het is normaal dat men geen pensioenen kan geven zoals 50 jaar terug toen de levensverwachting veel lager lag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Vanaf 62 jaar ziekenkas, dat is wat er gaat gebeuren.
Die mannen zijn zot. Mijn ouders en schoonouders zijn nu 65, no way dat die tot nu toe zouden kunnen gewerkt hebben. Teveel mankementen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Maarbon, de man is een keer eerlijk over zijn plannen.
Dat kunnen we enkel aanmoedigen. De NVA mannen zullen wel werken tot 70, zodat wij allemaal op 60 kunnen gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest loepzuivere logica : als de levensverwachting stijgt, moet er langer gewerkt worden.
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, sommigen worden zo geboren. Compleet incapabel om ooit te werken. Vanaf hun eerste levensjaar op pensioen! Het is een mensenrecht!