![]() |
mensen die klagen over de hitte maar de gierig zijn om een airco te installeren
Wie zijn ze, waarom bestaan ze, en nog belangrijker: waarom zijn ze nog niet geëuthanaseerd?
|
Zo'n mensen klagen dat ze ziek worden van een airco...
|
Laat het eens een week regenen...der zal dan ook een zaagje gespannen worden.
|
Citaat:
2. Al eens op het idee gekomen dat niet iedereen zich zo een dure afkoelingsinstallatie kan veroorloven? |
Bomen planten. Geen airco vandoen.
|
Pff... laatste jaar voor mij, in het najaar bestel ik een airco zodat die bij de start van het volgende warme seizoen klaar is. Ben het echt beu nu.
|
Citaat:
|
Citaat:
De combinatie airco met wat zonnepanelen die overschot hebben is geniaal: no worries. Maar ik vrees dat het ook in deze streken noodzakelijk gaat worden, net zoals in de Zuiderse landen en de VS. |
Ge merkt wel dat zonnepanelen minder opbrengen bij dit weer. Gisteren, volle zon, mooie opbrengstcurve (geen schaduw) 22 kWh. De hitte speelt hun ook parten.
In mei heb ik een dag van 29 kWh gehad en in april was 26-27 kWh vrij standaard. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik woon in een huurappartement en mijn huishuur is net een flink stuk gestegen. Ik geef nu de helft van mijn inkomen uit aan huur :-( :cry:
Is er hier iemand die mij geld wil geven voor een airco? Bij voorbaat vriendelijk bedankt :hug: |
Citaat:
|
Citaat:
Een tijd geleden eens een airco gekocht voor een belachelijke prijs en dat ding doet wat het moet doen. Ik geloof (niet zeker) dat ik er geen 30 € aan gegeven heb toen. Lijkt beetje op die van de foto. |
Ik heb niemand horen klagen over dat heet weer.
Wel over horen "praten". Small talk met andere woorden. Liever small talk over het weer, dan over de mode, de solden, de boekskes .... Airco installeren? Voor max vijf nachten per jaar? Reken uit hoeveel je dat kost, en volg mijn voorbeeld: ga die vijf nachten op hotel met je heksie perfeksie. Behaal zo goede punten bij haar, en verbras die de weken daarop. Ok, een voorwaarde: je woning mag niet overgevoelig zijn aan opwarming. Bij mij geen grote ramen op de zuidkant, zonder overkapping ... |
Citaat:
|
Citaat:
Geen zwembad. Geen broebbelbad Geen vaatwasmachine Geen sauna Geen vrouw :lol: |
Ik heb er al eentje sinds een vijftal jaar. Dat wordt toch stilaan een must-have met de zomers die we nu hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be