![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie zijn ze, waarom bestaan ze, en nog belangrijker: waarom zijn ze nog niet geëuthanaseerd?
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n mensen klagen dat ze ziek worden van een airco...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het eens een week regenen...der zal dan ook een zaagje gespannen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2. Al eens op het idee gekomen dat niet iedereen zich zo een dure afkoelingsinstallatie kan veroorloven?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Bomen planten. Geen airco vandoen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pff... laatste jaar voor mij, in het najaar bestel ik een airco zodat die bij de start van het volgende warme seizoen klaar is. Ben het echt beu nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Zo blijft climate change een vicieuze cirkel natuurlijk. In oude huizen is het dikwijls koeler. Men zou niet dienen te stimuleren om die af te breken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De combinatie airco met wat zonnepanelen die overschot hebben is geniaal: no worries. Maar ik vrees dat het ook in deze streken noodzakelijk gaat worden, net zoals in de Zuiderse landen en de VS. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Ge merkt wel dat zonnepanelen minder opbrengen bij dit weer. Gisteren, volle zon, mooie opbrengstcurve (geen schaduw) 22 kWh. De hitte speelt hun ook parten.
In mei heb ik een dag van 29 kWh gehad en in april was 26-27 kWh vrij standaard. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Spanje had ik er ook last van.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik woon in een huurappartement en mijn huishuur is net een flink stuk gestegen. Ik geef nu de helft van mijn inkomen uit aan huur
![]() ![]() Is er hier iemand die mij geld wil geven voor een airco? Bij voorbaat vriendelijk bedankt ![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een tijd geleden eens een airco gekocht voor een belachelijke prijs en dat ding doet wat het moet doen. Ik geloof (niet zeker) dat ik er geen 30 € aan gegeven heb toen. Lijkt beetje op die van de foto.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 juli 2019 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb niemand horen klagen over dat heet weer.
Wel over horen "praten". Small talk met andere woorden. Liever small talk over het weer, dan over de mode, de solden, de boekskes .... Airco installeren? Voor max vijf nachten per jaar? Reken uit hoeveel je dat kost, en volg mijn voorbeeld: ga die vijf nachten op hotel met je heksie perfeksie. Behaal zo goede punten bij haar, en verbras die de weken daarop. Ok, een voorwaarde: je woning mag niet overgevoelig zijn aan opwarming. Bij mij geen grote ramen op de zuidkant, zonder overkapping ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plaats een broebelbad. Bel een paar lekkere grieten om er samen met jou te gaan inzitten.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 27 juli 2019 om 10:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen zwembad. Geen broebbelbad Geen vaatwasmachine Geen sauna Geen vrouw ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 juli 2019 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb er al eentje sinds een vijftal jaar. Dat wordt toch stilaan een must-have met de zomers die we nu hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik calorieën door middel van een airco verplaats van plaats A (mijn huis) naar plaats B (vijf meter verder, buiten) dan is er nul komma nul verschil op het vlak van het klimaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een broebelbad heb ik al. Maar die lekkere grieten mag ik niet bellen van mijn madam.
|
![]() |
![]() |