![]() |
De partijslaafdraad
Van eender welke partij.
Laat u maar eens goed gaan. Ik begin. "De N-VA die met de PS gaat besturen geeft blijk van de wil om samen met de Franstaligen de forza Flandria voor te bereiden". |
![]() |
The auction is on: opbod nu 8-)
![]() |
Citaat:
als je het over 'nu' wou hebben : ![]() |
Zo mijn topic verkloten. :magniet:
|
Citaat:
ik vind dat toch opmerkelijk dat de eeuwenoude slavenroutes exact diezelfde zijn als de vluchtelingenroutes vandaag. |
Citaat:
:rofl: |
Citaat:
|
Stainless steel is forever.
|
Hola, uit deze draad blijkt dat de partijslaven moslims zijn.
Naar uw eigen land terug, gespuis! :mrgreen: |
Citaat:
Slaven worden "gehaald"... Dit zijn mensen die volkomen vrijwillig in de illegaliteit gaan om daar financieel beter van te worden. Die daar zelf mensensmokkelaars voor inschakelen a rato van duizenden Euro's per persoon... Geld dat uiteraard volkomen legaal verdiend werd volgens u neem ik aan? En de meerderheid van hen geeft gewoon openlijk toe te komen om financiële voordelen te behalen zonder te werken... Dit heeft dan ook niets met vluchtelingen of slaven te maken... Had u nog iets serieus bij te dragen? Over de werkelijke slavernij in de Arabische Emiraten bijvoorbeeld? Want echt... Een leefloner is echt geen slaaf weet u... En een illegale immigrant nog minder. |
Citaat:
En in de publicaties spreekt het VB altijd tegen het verband dat links en de illegalen met het slavenverleden proberen te leggen... Om nog te zwijgen over onze aanklachten tegen de enige slavenhaler/houder en zijn nakomelingen... Goed dat er linkse trollen zijn om mij terecht te wijzen... :roll: |
Citaat:
Ze zouden anders nog kunnen verongelukken onderweg! |
Citaat:
Citaat:
of ga jij bepalen wat ik opmerkelijk mag vinden en wat niet mss? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar het wordt in de islam beslist niet aangemoedigd. Uiteindelijk (ver)oordeelt God. |
Citaat:
Ze gebruiken nog altijd dezelfde wegen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be