![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van eender welke partij.
Laat u maar eens goed gaan. Ik begin. "De N-VA die met de PS gaat besturen geeft blijk van de wil om samen met de Franstaligen de forza Flandria voor te bereiden".
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() The auction is on: opbod nu
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() als je het over 'nu' wou hebben : ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 30 juli 2019 om 06:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo mijn topic verkloten.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stainless steel is forever.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hola, uit deze draad blijkt dat de partijslaven moslims zijn.
Naar uw eigen land terug, gespuis! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Tsk, Tsk...
Slaven worden "gehaald"... Dit zijn mensen die volkomen vrijwillig in de illegaliteit gaan om daar financieel beter van te worden. Die daar zelf mensensmokkelaars voor inschakelen a rato van duizenden Euro's per persoon... Geld dat uiteraard volkomen legaal verdiend werd volgens u neem ik aan? En de meerderheid van hen geeft gewoon openlijk toe te komen om financiële voordelen te behalen zonder te werken... Dit heeft dan ook niets met vluchtelingen of slaven te maken... Had u nog iets serieus bij te dragen? Over de werkelijke slavernij in de Arabische Emiraten bijvoorbeeld? Want echt... Een leefloner is echt geen slaaf weet u... En een illegale immigrant nog minder.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En in de publicaties spreekt het VB altijd tegen het verband dat links en de illegalen met het slavenverleden proberen te leggen... Om nog te zwijgen over onze aanklachten tegen de enige slavenhaler/houder en zijn nakomelingen... Goed dat er linkse trollen zijn om mij terecht te wijzen... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Miljaar, ik hoop dat ze op die routes met al die rode pijlen ook intelligente verkeerslichten plaatsen.
Ze zouden anders nog kunnen verongelukken onderweg!
![]() |
#14 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
of ga jij bepalen wat ik opmerkelijk mag vinden en wat niet mss? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Oklahoma heeft natuurlijk nooit met slavernij te maken gehad? Of toch wel? De Amerikanen zijn hun slaven wel erg ver gaan halen.
![]() Citaat:
Maar het wordt in de islam beslist niet aangemoedigd. Uiteindelijk (ver)oordeelt God. Laatst gewijzigd door Guinevere : 30 juli 2019 om 21:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of in Belgie, waar de Romeinen thuis waren, heirbanen! (cfr. La Chaussée romaine van de Witte
![]()