![]() |
mensen die 66% invalide zijn maar gewoon gezellig rondhuppelen
Ik stel voor dat we deze mensen 1 voor 1 levend verbranden :-)
|
Waarom 1 voor 1 ?
|
ahja die moeten binnen blijven zitten en wegrotten, en niet aan hun sociale leven werken enzo.
die hebben daar geen recht op. beetje zuur & niet logisch eh, man. mensen met bv mentale problemen, insomnia, depressie, burn outs, hebben nood aan een verzetje soms. en jup, die belanden soms eens in de maand op een feestje en dat doet hen deugd. zelf gezien in mijn familie. ik gunde het hem 110%. |
daarbij is er ook de factor "gezellig rondhuppelen", uit uw zure haatvolle toon maak ik op dat je niet psychologie gestudeerd bent of een "mensen"mens bent.
maar vaak zetten depressieve mensen een masker op dat alles goed gaat. vele depressieve mensen die ganse tijd thuis zitten en eens op een feest belanden willen niets anders doen dan doen alsof alles goed gaat. |
In Wallonië is 66% van de bevolking invalide.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand die een voet geamputeerd heeft, maar toch met een prothese kan rondwandelen, hoeveel percent is die invalide?
Idem dito voor een onderbeen? Of een hand en/of een arm? Iemand met nog maar één long? |
Citaat:
|
Iemand mist de bem....
|
Citaat:
|
Mijn buurvrouw is al lang invalide.
Dat houd haar niet tegen ganse dagen marktkramer te spelen met antieke brol. Haar huis daar komt ook ganse dagen mensen dingen kopen. Die werkt iedere dag, ook in de weekeinden. Altijd commercie aan het doen. |
Citaat:
A ja, mss eens wat lezen over psychologie & emphatie kan ook geen kwaad. ;) |
en nog een gepersonaliseerde gehandicaptenparking voor de deur
|
Citaat:
|
Mensen die effectief 66% gehandicapt zijn, moeten daarvan kunnen profiteren.
Maar zoals steeds in dit onland, heb je heel veel mensen die de zaak opnaaien. Meestal kan dit alleen omdat dokters zich laten omkopen of niet inzien wat de gevolgen zijn voor de SZ. En die dokters, die moeten er uit. |
Citaat:
Profiteurs moeten er inderdaad uit, maar mensen die er effectief recht op hebben moeten het krijgen. |
Citaat:
Verder kijk ik hoogstzelden naar de sportzenders, maar ik heb toch al eens iets gezien van paralympics (of hoe heet dat). |
Citaat:
Zou jij jouw heksie perfeksie echt afraden om een wasmachine te gaan kopen in een winkel die overigens wel naar jouw goesting is, maar niet bij die verkoper die slechts één been heeft? Een chirurg met één arm zal wellicht niet zo vlot kunnen reageren indien er complicaties optreden, bij sommige operaties. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be