![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik stel voor dat we deze mensen 1 voor 1 levend verbranden
![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Waarom 1 voor 1 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() ahja die moeten binnen blijven zitten en wegrotten, en niet aan hun sociale leven werken enzo.
die hebben daar geen recht op. beetje zuur & niet logisch eh, man. mensen met bv mentale problemen, insomnia, depressie, burn outs, hebben nood aan een verzetje soms. en jup, die belanden soms eens in de maand op een feestje en dat doet hen deugd. zelf gezien in mijn familie. ik gunde het hem 110%. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() daarbij is er ook de factor "gezellig rondhuppelen", uit uw zure haatvolle toon maak ik op dat je niet psychologie gestudeerd bent of een "mensen"mens bent.
maar vaak zetten depressieve mensen een masker op dat alles goed gaat. vele depressieve mensen die ganse tijd thuis zitten en eens op een feest belanden willen niets anders doen dan doen alsof alles goed gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Wallonië is 66% van de bevolking invalide.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangepast voor u.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die een voet geamputeerd heeft, maar toch met een prothese kan rondwandelen, hoeveel percent is die invalide?
Idem dito voor een onderbeen? Of een hand en/of een arm? Iemand met nog maar één long?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Iemand mist de bem....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je wil zeggen dat die mensen nog een goede en ijverige ambtenaar kunnen worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn buurvrouw is al lang invalide.
Dat houd haar niet tegen ganse dagen marktkramer te spelen met antieke brol. Haar huis daar komt ook ganse dagen mensen dingen kopen. Die werkt iedere dag, ook in de weekeinden. Altijd commercie aan het doen.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
A ja, mss eens wat lezen over psychologie & emphatie kan ook geen kwaad. ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 augustus 2019 om 05:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en nog een gepersonaliseerde gehandicaptenparking voor de deur
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen die effectief 66% gehandicapt zijn, moeten daarvan kunnen profiteren.
Maar zoals steeds in dit onland, heb je heel veel mensen die de zaak opnaaien. Meestal kan dit alleen omdat dokters zich laten omkopen of niet inzien wat de gevolgen zijn voor de SZ. En die dokters, die moeten er uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Profiteurs moeten er inderdaad uit, maar mensen die er effectief recht op hebben moeten het krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is geen antwoord op mijn vraag, namelijk hoeveel percentages voor diverse amputaties gegeven worden.
Verder kijk ik hoogstzelden naar de sportzenders, maar ik heb toch al eens iets gezien van paralympics (of hoe heet dat).
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou jij jouw heksie perfeksie echt afraden om een wasmachine te gaan kopen in een winkel die overigens wel naar jouw goesting is, maar niet bij die verkoper die slechts één been heeft? Een chirurg met één arm zal wellicht niet zo vlot kunnen reageren indien er complicaties optreden, bij sommige operaties.
|
![]() |
![]() |