![]() |
Karel De Gucht is beste keuze als partijvoorzitter van de VLD.
Gisteren De Gucht beziggehoord in de Afspraak. En je kan er niet omheen: dat is de beste man om weerwerk te bieden tegen de populisten.
Hij gaat altijd in de aanval en laat zich niet in de hoek dringen. Zijn antwoord op Rik Van Cauwelaert op het functioneren van de vorige federale regering was magistraal: 'die vorige regering heeft het heel goed gedaan: de tewerkstellingsgraad is gestegen en de economie is zeer sterk gegroeid'. Rik wist niet wat zeggen. :lol: |
Citaat:
Ja, met DG staat Open VLD nog glorierijke tijden te wachten. Binnenkort naar een kiesuitslag die onder de 5% ligt? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat betekent niet dat de kiezer fout is. Dat betekent dat ze krijgen wat ze willen. |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet echt een idioot zijn om de schuld voor het eigen falen bij de kiezer te leggen. Nu goed, de VLD zou nog wel eens sneller kunnen verdampen dan België. Daar kunnen Degucht en Rutten nog voor zorgen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En het is nu nog moeilijker omdat alle partijen voortdurend in verkiezingsmodus zijn. Die legislatuurverlenging tot 5 jaar heeft weinig opgelost. Maar dat neemt niet weg dat De Gucht de beste keuze is als partijvoorzitter. |
Citaat:
Stem niet voor de eunuch VB en dan gaat een regeringsvorming gemakkelijker zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Of hoeveel procent moeten ze nog verliezen, voor je het falen aanvaardt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik herinner mij nog de reactie van de man on Onkelinx die stante pede nieuwe verkiezingen wou omdat de Vlamingen 'verkeerd' hadden gestemd. |
Waarom moet men mensen die al lang uit de politiek gestapt zijn nog opvoeren?
|
Kdg heeft gelijk. Waarom moeten zoveel mensen nog VB stemmen, een populistische, xenofobe partij achter cordon? Ik, gewoon iemand van het volk, vraag zich dat ook af, hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be