![]() |
Katten met corona ingespoten ...
Katten met corona ingespoten
Dit om na te gaan hoe 'besmettelijk' poezen wel kunnen zijn. :oops: De laatste tijden komen katten wel véél in het nieuws. |
Oh my god...
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan de Chinezen beschuldigen dat die met gevaarlijke virussen expermenteren en ze uit de labo's laten ontsnappen.
|
Hondsdolheid helpt tegen corona.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou me verwonderen mocht uw kat met corona naar huis komt.
Katten blijven altijd 2 meter op afstand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie veel katten op straat.
Nog nooit een kat geweten die zich eens komt aanwrijven. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar je ziet véél mensen die katten op straat toch eens willen aaien. Ook kindjes die proberen van de 'leuke' katachtige eens te aaien. Je ziet ook nog steeds mensen die de zwerfkatten op gezette tijden eten geven, liefst in de buurt waar zij zelf niet wonen. Soms zie je ook borden staan met 250€ boete als je het toch doet. Geen mens die zich daar wat van aantrekt. :| |
Citaat:
In mijn tuin komen de katten van de geburen - en dat zijn er toch wat - hun behoefte doen. Ik begin mij daaromtrent vragen te stellen en te zoeken naar mogelijke acties. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
(Niet alleen van toepassing op katten hoor maar ook op honden) Ik ben niet 100% zeker maar ik dacht dat je ze aan de kust meer kon tegenkomen die borden. |
Citaat:
|
Citaat:
Schadeloos, maar daar houden ze helemaal niet van. Maar de enige echt betrouwbare methode om te voorkomen dat ze in je hof komen kakken is bij mijn weten, zelf een kat in huis halen. |
Citaat:
Ik herinner mij nog goed dat mijn grootvader zaliger in een ver verleden "tsgrjsssssssstttt" 'krijste' om ze weg te jagen. Tegenwoordig draaien die zich om, bekijken u zo van: "Wat heeft dien onnozelaar???" Of ze zijn allemaal potdoof dat kan ook al. :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be