![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Katten met corona ingespoten
Dit om na te gaan hoe 'besmettelijk' poezen wel kunnen zijn. ![]() De laatste tijden komen katten wel véél in het nieuws.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh my god...
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan de Chinezen beschuldigen dat die met gevaarlijke virussen expermenteren en ze uit de labo's laten ontsnappen.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hondsdolheid helpt tegen corona.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Laatst gewijzigd door Vlad : 22 mei 2020 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou me verwonderen mocht uw kat met corona naar huis komt.
Katten blijven altijd 2 meter op afstand.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Werkt ook bij honden. Als hij niet aan de leiband hing kan je de eigenaar zelfs dwingen te betalen om de schade aan je schoen te laten repareren!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie veel katten op straat.
Nog nooit een kat geweten die zich eens komt aanwrijven.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je ziet véél mensen die katten op straat toch eens willen aaien. Ook kindjes die proberen van de 'leuke' katachtige eens te aaien. Je ziet ook nog steeds mensen die de zwerfkatten op gezette tijden eten geven, liefst in de buurt waar zij zelf niet wonen. Soms zie je ook borden staan met 250€ boete als je het toch doet. Geen mens die zich daar wat van aantrekt. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn tuin komen de katten van de geburen - en dat zijn er toch wat - hun behoefte doen. Ik begin mij daaromtrent vragen te stellen en te zoeken naar mogelijke acties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Katten hebben "een vrije loop".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
(Niet alleen van toepassing op katten hoor maar ook op honden) Ik ben niet 100% zeker maar ik dacht dat je ze aan de kust meer kon tegenkomen die borden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 mei 2020 om 13:27. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schadeloos, maar daar houden ze helemaal niet van. Maar de enige echt betrouwbare methode om te voorkomen dat ze in je hof komen kakken is bij mijn weten, zelf een kat in huis halen.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij nog goed dat mijn grootvader zaliger in een ver verleden "tsgrjsssssssstttt" 'krijste' om ze weg te jagen. Tegenwoordig draaien die zich om, bekijken u zo van: "Wat heeft dien onnozelaar???" Of ze zijn allemaal potdoof dat kan ook al. ![]()
|
![]() |
![]() |