![]() |
"Betreurt u al uw leugens"? Vraag van journalist aan Trump.
Betreurt u al uw leugens
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200815_...-al-uw-leugens Trump stond even met z'n mond vol tanden. De journalist mag zoiets vragen maar zou het volgens mij beter niet gedaan hebben. Hij kreeg trouwens geen antwoord. |
Sla je nog steeds je vrouw? :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Vraag aan Biden: Betreur je al de zwarten die stierven of opgesloten werden vanwege jouw 1994 Crime Law? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was een retorische vraag.
|
Je hebt mensen die lijden aan Pseudologia Phantastica.
Dat zijn die mensen die hun eigen leugens geloven. Zo zijn er wel wat denk ik. :lol: Laten wij de leugentjes om bestwil niet vergeten. (alle dagen in politieke kringen denk ik) Een bank achteruit die journalist en zeker géén kus van de juf. |
Citaat:
|
Citaat:
Een beetje alsof ik aan u zou vragen: betreurt u al die kinderen die u heeft aangerand? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarin trump een idioot is, maar biden evenzeer dement. Waarin fox geen betrouwbare bron is, maar cnn evenmin. |
Citaat:
Los daarvan, moet ik er nu vanuit gaan dat je effectief een pedofiel bent die kinderen heeft genoten van het aanranden van kinderen? Je antwoord niet terwijl ik toch duidelijk een vraag stel. |
Citaat:
|
Citaat:
- als hij 'ja' zegt: geeft hij toe dat hij gelogen heeft. - als hij 'neen' zegt: geeft hij toe dat hij gelogen heeft. Dergelijke vragen stelde men tijdens de heilige inquisitie aan de 'ketter'. Succes verzekerd: - ja antwoorden: brandstapel - neen antwoorden: brandstapel |
Citaat:
Wat pedofilie-beschuldigingen betreft, ik zie het verband niet. Indien Trump veroordeeld werd wegens pedofilie, mag/moet men hem daar ook kritische vragen over stellen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be