![]() |
Geert Bourgeois in de zevende dag op de rode VRT
Een fenomenaal goede Geert Bourgeois gezien in de zevende dag.
De toonde een grote ervaring en inzichten die het label "groot staatsman" waardig zijn. - Hij was idd de eerste die de grote Brexit ramp voor Vlaanderen aankaartte - Hij pleitte voor een sterke EU - Hij pleitte voor betrokkenheid van de huidige regering om de Vlaamse economie te helpen de Brexit dreun te overleven - Hij pleitte tegen het splitsen van België omdat Brussel dan opgegeven wordt. Het symbool en de enige grote overwinning van de Vlaamse strijd. - Hij was voorstander van een sterke publieke omroep (VRT) met zijn kwaliteitsjournaistiek. Kortom, een politicus van het gehalte waarvan er nauwelijks anderen zijn. En zulke man wordt dan door zijn partij naar het olifantenkerkhof van de EU gestampt. Onbegrijpelijk. |
Citaat:
Een heel leven aan de Belgische reet likken- "we zijn geen separatisten, Belgie moet blijven bestaan, onafhankelijkheid is iets van de 18de eeuw" moet beloond worden vind ik. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik al eerder stelde, samen met mensen als Paul Van Grembergen, Frans Van der Elst, Willie Kuijpers. Beschaafde Vlaamsvoelende mensen met klasse. |
Citaat:
Verstandig kan je dat niet noemen. Totaal geen smaak. Als dat de Vlaamse cultuur moet voorstellen dan pas ik. On topic. De man is zo droog als de heide tijdens een hittegolf. Geen charisma en dus ook geen leider. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is onjuist. De teksten alleen al zijn om je tenen te laten krullen. Ik kan daar totaal geen begrip voor opbrengen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Oei Geert Bourgeois wordt op handen gedragen door de Belgicisten hier, ik zou mij serieus zorgen maken moest ik Geert zijn. ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat klopt. |
Citaat:
Maar ik begrijp wel wat je wil zeggen. |
Citaat:
Guy d'Haeseleer is dat al veel minder. |
Citaat:
Die sneakers en kleding stijl van Rousseau storen mij totaal niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Een stijve plank met Lyn,, da zal nogal vonken gegeven hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wens ze veel plezier. |
Citaat:
Francken zag je in de achtergrond gegeneerd zien kijken en James Cooke vond het er ook over. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201007_96945733 Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be