![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een fenomenaal goede Geert Bourgeois gezien in de zevende dag.
De toonde een grote ervaring en inzichten die het label "groot staatsman" waardig zijn. - Hij was idd de eerste die de grote Brexit ramp voor Vlaanderen aankaartte - Hij pleitte voor een sterke EU - Hij pleitte voor betrokkenheid van de huidige regering om de Vlaamse economie te helpen de Brexit dreun te overleven - Hij pleitte tegen het splitsen van België omdat Brussel dan opgegeven wordt. Het symbool en de enige grote overwinning van de Vlaamse strijd. - Hij was voorstander van een sterke publieke omroep (VRT) met zijn kwaliteitsjournaistiek. Kortom, een politicus van het gehalte waarvan er nauwelijks anderen zijn. En zulke man wordt dan door zijn partij naar het olifantenkerkhof van de EU gestampt. Onbegrijpelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een heel leven aan de Belgische reet likken- "we zijn geen separatisten, Belgie moet blijven bestaan, onafhankelijkheid is iets van de 18de eeuw" moet beloond worden vind ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al eerder stelde, samen met mensen als Paul Van Grembergen, Frans Van der Elst, Willie Kuijpers. Beschaafde Vlaamsvoelende mensen met klasse. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 december 2020 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verstandig kan je dat niet noemen. Totaal geen smaak. Als dat de Vlaamse cultuur moet voorstellen dan pas ik. On topic. De man is zo droog als de heide tijdens een hittegolf. Geen charisma en dus ook geen leider. Laatst gewijzigd door stuyckp : 13 december 2020 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De gustibus non est disputandum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwa... uiteraard ieder zijn mening, maar ik vind dat het portret dat jij van die man geeft toch wel al te negatief is. Goed, je kunt hem geen verbaal hevig opborrelend enthousiasme toeschrijven. Laat ons zeggen dat de toon er eerder een is van onderkoeld maar toch gedreven, eerder zakelijk engagement. Het is een man met stijl. Heeft het niet nodig om in opvallende t-shirts en glitterende “sneakers” op het scherm te verschijnen.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zeker is dat er met een Bourgeois geen verbale smeerlapperij was zoals 'we gaan ze kapotmaken hee Theo' of de beruchte 'Bukake' slikkerij van de Grote Leider.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oei Geert Bourgeois wordt op handen gedragen door de Belgicisten hier, ik zou mij serieus zorgen maken moest ik Geert zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat klopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp wel wat je wil zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Guy d'Haeseleer is dat al veel minder. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 december 2020 om 13:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die sneakers en kleding stijl van Rousseau storen mij totaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een stijve plank met Lyn,, da zal nogal vonken gegeven hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, niet op handen gedragen. Hij gelooft nog altijd dat Brussel bij Vlaanderen hoort en geen apart Gewest is bijvoorbeeld, maar hij is slim genoeg om te beseffen dat bij splitsing Brussel zijn eigen weg gaat.
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens ze veel plezier.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Francken zag je in de achtergrond gegeneerd zien kijken en James Cooke vond het er ook over. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201007_96945733 Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 13 december 2020 om 14:08. |
||
![]() |
![]() |