![]() |
eigen land voor corona-ontkenners?
In Nederland zijn ze daar blijkbaar ernstig over aan het nadenken:
Citaat:
Citaat:
Wie van jullie gaat mee met deze Nederlanders? |
Gaan we hier weer het amalgaam maken tussen burgers die, corona of niet, de burgervrijheden hoger inschatten, en mensen die totaal waanzinnige praat kopen over magnetische vaccins en zo ?
|
Citaat:
Nu pas op, een extreem rechtse Bataafse terrorist die een onafhankelijk land wil stichten omwille van 5G magnetisme daar heeft men toch een heeeeeel groot bos voor nodig ze. En raketwerpers! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaan ze nooit kunnen stichten zo'n land, he? Voor mij is het te laat als man met gevaccineerd zaad.
Tot een half jaar geleden was Tanzania dat land. RIV oud-president aldaar. |
Ik stel Fantasialand voor...
|
Disneyland daar wil ik nog wel wonen.
In dat kasteel. |
Als ze rondgaan met een hoed, dan doe ik een bijdrage om die gasten te helpen een vliegtuigticket te betalen.
(maar niet teveel hé ... mijn pensioen ..) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit voorstel is als een owngoal, een boer die zijn melkkoeien laat weglopen naar een wei waar hij niet raakt met zijn tractor. |
Citaat:
Gewoon geen collaborateurs met de nazi's... |
Wat is eigenlijk een "corona ontkenner"?
Sommige collaborateurs gebruiken almaar dat woord, maar wat ontkennen die? Dat corona bestaat? Ik bvb vind corona gewoon de moeite niet om mijn leven veel door te laten klooien. Ik let een beetje op, zonder daarin fanatiek te zijn, gewoon wat weinig moeite kost, nu en dan eens enkele stappen opzijstappen, of ergens wat verder staan. De klooierij van de nazi's doet me massa's tijd verliezen en solferen me zelfs totaal vermijdbare besmettingsrisiconame op, zoals winkelkarren aanraken, daar in de buurt van mensen komen, langer moeten aanschuiven aan de kassa's. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be