Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   eigen land voor corona-ontkenners? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=259726)

vlijmscherp 22 juni 2021 16:10

eigen land voor corona-ontkenners?

In Nederland zijn ze daar blijkbaar ernstig over aan het nadenken:

Citaat:

Een land voor ‘wakkere’ burgers, dat zou de Bataafse Republiek moeten worden. Ze hadden al een eigen vlag (die van de eeuwenoude Batavieren) en een leus (‘Als lammeren leeuwen worden, is de transitie niet te stoppen’). In het Bataafse land heb je geen vaccinaties, mondkapjes, stralingen of andere instrumenten van de elite om de burger te onderdrukken.
Citaat:

Landen die als vluchtoord genoemd worden zijn Portugal en Egypte. Ook onderzoekt een groep de mogelijkheid in Zuid-Amerika een ‘Nieuw Nederland’ te beginnen.
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/06/21...eving-a4048234

Wie van jullie gaat mee met deze Nederlanders?

patrickve 22 juni 2021 16:15

Gaan we hier weer het amalgaam maken tussen burgers die, corona of niet, de burgervrijheden hoger inschatten, en mensen die totaal waanzinnige praat kopen over magnetische vaccins en zo ?

Reverberation 22 juni 2021 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9709617)
Gaan we hier weer het amalgaam maken tussen burgers die, corona of niet, de burgervrijheden hoger inschatten, en mensen die totaal waanzinnige praat kopen over magnetische vaccins en zo ?

Vlijmscherp ;-)

Nu pas op, een extreem rechtse Bataafse terrorist die een onafhankelijk land wil stichten omwille van 5G magnetisme daar heeft men toch een heeeeeel groot bos voor nodig ze.

En raketwerpers!

vlijmscherp 22 juni 2021 16:19

Citaat:

niet door mij. Dit is in Nederland een serieuze beweging hé, zelf Baudet steunt dit.

Der Wanderer 22 juni 2021 16:24

Citaat:

Ik vond dat dat tegenviel. Het had nog handig kunnen zijn, maar zelfs een klein koffielepeltje blijft niet aan mijn arm kleven!

Reverberation 22 juni 2021 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9709626)
Ik vond dat dat tegenviel. Het had nog handig kunnen zijn, maar zelfs een klein koffielepeltje blijft niet aan mijn arm kleven!

2e dosis he ;-)

jad°relen°ir 22 juni 2021 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer (Bericht 9709626)

't Was waarschijnlijk geen aluminium lepeltje..?

Weyland 22 juni 2021 16:42

Gaan ze nooit kunnen stichten zo'n land, he? Voor mij is het te laat als man met gevaccineerd zaad.

Tot een half jaar geleden was Tanzania dat land. RIV oud-president aldaar.

De gemuilkorfde 22 juni 2021 17:23

Ik stel Fantasialand voor...

Mambo 22 juni 2021 17:43

Disneyland daar wil ik nog wel wonen.
In dat kasteel.

De schoofzak 22 juni 2021 17:52

Als ze rondgaan met een hoed, dan doe ik een bijdrage om die gasten te helpen een vliegtuigticket te betalen.

(maar niet teveel hé ... mijn pensioen ..)

fox 22 juni 2021 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9709607)

Mensen die burgervrijheden belangrijk vinden staan niet gelijk aan corona ontkenners, tis maar dat je het weet.

Zucht 22 juni 2021 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9709674)
Als ze rondgaan met een hoed, dan doe ik een bijdrage om die gasten te helpen een vliegtuigticket te betalen.

(maar niet teveel hé ... mijn pensioen ..)

Niks van, de Batavieren varen in uitgeholde boomstammen de rivieren af naar hun nieuw thuisland.

vlijmscherp 22 juni 2021 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9709676)
Mensen die burgervrijheden belangrijk vinden staan niet gelijk aan corona ontkenners, tis maar dat je het weet.

Waarom voelen jullie zich direct aangevallen? Dat wordt toch niet gezegd?

Reverberation 22 juni 2021 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9709744)

Begin dan ook niet met corona-ontkenners he vriend.

fox 22 juni 2021 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9709744)

Uw titel heeft het over corona ontkenners. Dat is dus een grove leugen. Het gaat om mensen die zich geen hol willen aantrekken van corona. Burgervrijheden zijn immers belangrijker.

Pandareus 22 juni 2021 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 9709748)
Uw titel heeft het over corona ontkenners. Dat is dus een grove leugen. Het gaat om mensen die zich geen hol willen aantrekken van corona. Burgervrijheden zijn immers belangrijker.

Aso's Tokkies & broodje Bakpao-volk dus ?

Erw 22 juni 2021 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 9709607)

De collaborateurs, luie kwallen, gaan moeten nareizen, als ze willen hebben wat het verzet produceert.
Dit voorstel is als een owngoal, een boer die zijn melkkoeien laat weglopen naar een wei waar hij niet raakt met zijn tractor.

Erw 22 juni 2021 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9709774)
Aso's Tokkies & broodje Bakpao-volk dus ?

Nee...
Gewoon geen collaborateurs met de nazi's...

Erw 22 juni 2021 20:58

Wat is eigenlijk een "corona ontkenner"?
Sommige collaborateurs gebruiken almaar dat woord, maar wat ontkennen die?
Dat corona bestaat?
Ik bvb vind corona gewoon de moeite niet om mijn leven veel door te laten klooien.
Ik let een beetje op, zonder daarin fanatiek te zijn, gewoon wat weinig moeite kost, nu en dan eens enkele stappen opzijstappen, of ergens wat verder staan.

De klooierij van de nazi's doet me massa's tijd verliezen en solferen me zelfs totaal vermijdbare besmettingsrisiconame op, zoals winkelkarren aanraken, daar in de buurt van mensen komen, langer moeten aanschuiven aan de kassa's.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be