![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Nederland zijn ze daar blijkbaar ernstig over aan het nadenken:
Citaat:
Citaat:
Wie van jullie gaat mee met deze Nederlanders?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan we hier weer het amalgaam maken tussen burgers die, corona of niet, de burgervrijheden hoger inschatten, en mensen die totaal waanzinnige praat kopen over magnetische vaccins en zo ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Nu pas op, een extreem rechtse Bataafse terrorist die een onafhankelijk land wil stichten omwille van 5G magnetisme daar heeft men toch een heeeeeel groot bos voor nodig ze. En raketwerpers!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 22 juni 2021 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet door mij. Dit is in Nederland een serieuze beweging hé, zelf Baudet steunt dit.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vond dat dat tegenviel. Het had nog handig kunnen zijn, maar zelfs een klein koffielepeltje blijft niet aan mijn arm kleven!
![]() |
#6 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gaan ze nooit kunnen stichten zo'n land, he? Voor mij is het te laat als man met gevaccineerd zaad.
Tot een half jaar geleden was Tanzania dat land. RIV oud-president aldaar. Laatst gewijzigd door Weyland : 22 juni 2021 om 16:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik stel Fantasialand voor...
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Disneyland daar wil ik nog wel wonen.
In dat kasteel.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze rondgaan met een hoed, dan doe ik een bijdrage om die gasten te helpen een vliegtuigticket te betalen.
(maar niet teveel hé ... mijn pensioen ..)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 22 juni 2021 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niks van, de Batavieren varen in uitgeholde boomstammen de rivieren af naar hun nieuw thuisland.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom voelen jullie zich direct aangevallen? Dat wordt toch niet gezegd?
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Begin dan ook niet met corona-ontkenners he vriend.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw titel heeft het over corona ontkenners. Dat is dus een grove leugen. Het gaat om mensen die zich geen hol willen aantrekken van corona. Burgervrijheden zijn immers belangrijker.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aso's Tokkies & broodje Bakpao-volk dus ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit voorstel is als een owngoal, een boer die zijn melkkoeien laat weglopen naar een wei waar hij niet raakt met zijn tractor.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee...
Gewoon geen collaborateurs met de nazi's...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is eigenlijk een "corona ontkenner"?
Sommige collaborateurs gebruiken almaar dat woord, maar wat ontkennen die? Dat corona bestaat? Ik bvb vind corona gewoon de moeite niet om mijn leven veel door te laten klooien. Ik let een beetje op, zonder daarin fanatiek te zijn, gewoon wat weinig moeite kost, nu en dan eens enkele stappen opzijstappen, of ergens wat verder staan. De klooierij van de nazi's doet me massa's tijd verliezen en solferen me zelfs totaal vermijdbare besmettingsrisiconame op, zoals winkelkarren aanraken, daar in de buurt van mensen komen, langer moeten aanschuiven aan de kassa's.
![]() |
![]() |