Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   VB democratie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25997)

Bollinasius 13 december 2004 00:55

VB democratie

469 mensen laten stemmen voor een voorzitter, zonder tegenkandidaat ! Het commentaar op al de andere partijen kunde nu wel opbergen. Het masker valt weer maar eens af.

De top van het VB is duidelijk klootjesvolk van het hoogste gehalte.

Iemand mogen stemmen, mannen ;-) ?

Tzuvar Raemborr 13 december 2004 02:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bollinasius
469 mensen laten stemmen voor een voorzitter, zonder tegenkandidaat ! Het commentaar op al de andere partijen kunde nu wel opbergen. Het masker valt weer maar eens af.

Nee, maar mijn kandidaat heeft toch gewonnen :D

chinees 13 december 2004 02:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr

Idem dito

Isegrim 13 december 2004 02:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr

Ik heb wel mogen stemmen en mijn kandidaat heeft ook gewonnen.
Straf hé.

Bollinasius 13 december 2004 02:35

:lol:

Zijn de kiekens en domme gansen nog niet naar het zuiden of overwinteren ze hier nu al ?

Ja mannen doet pijn zeker - jullie recht op vrije meningsuiting is duidelijk beperkt tot (e)-fora !!:-D

chinees 13 december 2004 02:40

Citaat:

Zijn de kiekens en domme gansen nog niet naar het zuiden of overwinteren ze hier nu al ?

Ja mannen doet pijn zeker - jullie recht op vrije meningsuiting is duidelijk beperkt tot (e)-fora !!:-D

En maar klagen en zagen .8O

Isegrim 13 december 2004 03:48

Citaat:

Ach snulletje, wanneer er een grote consensus bestaat rond FVH wordt dat plots smalend een "stalinistische score" genoemd. Is consensus dan ondemocratisch ?
Leuklinkse kippen en domme ganZen zien natuurlijk liever vechtende honden over de straat rollen en dat pleziertje gunnen we ze lekker niet.
Als je dan toch zo geïntresseerd bent in zulke toestanden, slechts één adres :Melsenstraat Brussel, spektakel gewaarborgd, werkelijk het huis van vertrouwen.

Jymem 13 december 2004 04:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim
Ach snulletje, wanneer er een grote consensus bestaat rond FVH wordt dat plots smalend een "stalinistische score" genoemd. Is consensus dan ondemocratisch ?

Nee, het feit dat er maar 1 kandidaat was, die dan nog door de partij zelf naar voren is geschoven, zonder ruimte te laten voor tegenkandidaturen, DAT is ondemocratisch.

Isegrim 13 december 2004 06:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jymem
Nee, het feit dat er maar 1 kandidaat was, die dan nog door de partij zelf naar voren is geschoven, zonder ruimte te laten voor tegenkandidaturen, DAT is ondemocratisch.

Iedereen was vrij zijn kandidatuur te stellen, wat ook gedaan werd door Erland Pison. Trouwens het democratisch gehalte wordt niet bepaald door het aantal kandidaturen, maar door het feit dat iedereen zich als kandidaat kon aandienen.

Brugge Veilig en Leefbaar 13 december 2004 08:25

Proficiat voor de smaak van al diegenen die voor die "Führer" gekozen hebben. Ze hebben zoveel verstand als mijn kippen... :lol: :lol:

Fieseler 13 december 2004 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Proficiat voor de smaak van al diegenen die voor die "Führer" gekozen hebben. Ze hebben zoveel verstand als mijn kippen... :lol: :lol:

Amaai, moeten dat nogal genetisch gemanipuleerde kippen zijn zeg!

Btw: mijn kandidaat heeft ook gewonnen tot groot jolijt van 100% van de leden.
Moet nogal een stalinistisch jolijt zijn geweest hé Lucienneke.

Bollinasius 13 december 2004 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim
Leuklinkse kippen en domme ganZen zien natuurlijk liever vechtende honden over de straat rollen en dat pleziertje gunnen we ze lekker niet.
Als je dan toch zo geïntresseerd bent in zulke toestanden, slechts één adres :Melsenstraat Brussel, spektakel gewaarborgd, werkelijk het huis van vertrouwen.

Ach schertsfiguurke, verwacht je vechtende honden als alle leden van het VB mogen stemmen ? Verwacht je vechtende honden als er meer kandidaten zijn ? Natuurlijk zitten jullie met een probleem als er alleen maar honden in jullie partij zitten, honden die graag vechten dan nog !

Knuppel 13 december 2004 11:54

Wie was er destijds weer tegenkandidaat toen Patrick Janssens tot voorzitter werd gekozen?

Was er wel een ernstige tegenkandidaat toen Bart de Wever tot voorzitter werd gebombadeerd?

Hoeveel partijleden in EENDER WELKE PARTIJ laten zich NIET beïnvloeden, maar zelfs leiden, door de voorkeur die de top van hun partij laat blijken? En die gulhartig door de media wordt uitgebazuind?

Jongens toch, hou aub op met die onzin want de partijvoorzitters worden ALLEMAAL op voorhand aangeduid door hun PARTIJKOPSTUKKEN.
Veel verschil maakt de 'keuze van het stemmende partijlid' dus echt niet uit.

Knuppel 13 december 2004 11:58

Citaat:

Ach schertsfiguurke, verwacht je vechtende honden als alle leden van het VB mogen stemmen ? Verwacht je vechtende honden als er meer kandidaten zijn ? Natuurlijk zitten jullie met een probleem als er alleen maar honden in jullie partij zitten, honden die graag vechten dan nog !

Leuk om zien wat fraais er allemaal aan de oppervlakte komt als iedereen vrij zijn mening mag uiten...

Niet VB-ers moeten, zo te zien, niet echt zwaar voor wél VB-ers onderdoen.

Carmen 13 december 2004 12:05

Wat ik wel bizar vond is het volgende. Zitten preken dat men niet wil dat je spreekt over VB, tot daar aan toe. Maar toch vreemd dat de partijvoorzitter zich van partijnaam vergist, niet?

ancapa 13 december 2004 12:09

Citaat:

Erland Pison... nooit van gehoord 8O die haalde 23 % tegen Vanhecke !

solidarnosc 13 december 2004 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carmen
Wat ik wel bizar vond is het volgende. Zitten preken dat men niet wil dat je spreekt over VB, tot daar aan toe. Maar toch vreemd dat de partijvoorzitter zich van partijnaam vergist, niet?

Vergissing? Hij wou gewoon duidelijk maken aan zijn achterban dat er niets is veranderd. Ik dacht dat dit duidelijk was. ;-)

ancapa 13 december 2004 12:13

Citaat:

ja, de macht der gewoonte... als uw kind plots van naam moet veranderen... blijft het nog altijd uw kind !

Vlaams-Blok-Belang... noem het in één adem... het doet deugd !

Carmen 13 december 2004 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Vergissing? Hij wou gewoon duidelijk maken aan zijn achterban dat er niets is veranderd. Ik dacht dat dit duidelijk was. ;-)

Iets duidelijk maken, of afgaan. Tligt dicht bijeen zeker? Voor mij maakte hij niks duidelijk, voor mij kwam hij gewoon over als een koppig klein kind. Zo een ergelijk klein ettertje.
Als dat al deugd doet, gaat er iets fout vrees ik.

Fieseler 13 december 2004 12:18

Citaat:

Ah ik vind dit gewoon subliem...en anderhalf tot twee miljoen Vlamingen die zich een kriek lachen en een handvol rechters en CGKR-ers die weer wat meer gefrustreerd rondlopen en degenen waar ze schatplichtig aan zijn weer niet meer onder de ogen durven komen nu ze met de broek op de enkels staan.
[size=1]Wat die laatsten betreft: "Sie sagen: er komt nicht...aber er komt, er komt"! [/size]

En de beunhazen van de zelfbenoemde democraten die zich nu met de vuist tegen het hoofd slaan (vooral in het licht van wat De Decker gisteren op de 7e dag kwam vertellen: "nu ze hun dotaties niet hebben afgenomen zijn ze gelegitimeerd").

:rofl:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be