![]() |
Over welke electro producten ben je niet tevreden?
Het hoeft niet altijd onnozelheid te zijn in k+k, plaats in deze thread over welke electroproducten je minder tevreden bent.
|
Fitbit smartwatch
Trage interface, slecht contact oprader en plastic look wel tevreden: mijn galaxy watch |
Ik heb het geprobeerd het laatste decennium,ik geef het toe.De prijszetting maakte het helemaal aanlokkelijk.
Verschillende produkten van het "Belgische" merk DOMO (ik herinner me een broodbakoventje,wafelijzer,crocque-monsieur apparaat,een broodrooster ook als ik me niet vergis..) En altijd in erg korte tijd kapot en feitelijk enkel de eerste ,pakweg,10 keer gebruik geen opmerkingen ,daarna ging het snel "zuidwaarts"... Maar ik ben genezen hoor,die rommel komt er niet meer in...:-D Ik heb geleerd dat de produkten van de "bekende grote merken" ook in de PRC vervaardigd worden maar typisch van AANZIENLIJK betere kwaliteit zijn... |
Citaat:
Is daarmee ook boel ? |
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
Geen idee van of het waar is en hoorde het misschien wel thuis in de rubriek fact-checking??? p.s. Enkele DOMO apparaten in bezit en nog geen problemen met gehad. |
FitBit.
1 gekocht voor mijn madam haar verjaardag. Kapot na 6 maanden. 2de gekregen in garantie, ook kapot binnen 6 maanden. Teruggebracht en ingeruild voor iets anders. Nooit meer Fitbit. |
Citaat:
|
Citaat:
In de VS procedeerde een advokaat jaaaaren tegen Dupont, fabrikant ervan. Op het einde moest Dupont bijna 1.000.000.000 $ boete betalen + intresten & andere kosten. 3M is in het zelfde bedje ziek. |
DAB (wandel) radio. Veel wandel, weinig radio. Signaal valt weg, staat op een andere zender dan wat hij aangeeft....klodden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die frequentie (223/224 mhz) , zonder een deftige ontvangstantenne & zendvermogen bij de zendmast , dat vraagt gewoonweg om moeilijkheden !! Ik luister heel soms bv via web-SDR-radio , meer uit nieuwsgierigheid !! |
Samsung smartphones alsook tv's..... zijn top.
But please, #donotpurchasetheir#washingmachines <- :thumbsdown: |
Citaat:
Laats verkochten ze er voor minder dan 40 €. De luidspreker is te zwak voor een huiskamer. Precies een transistorradio. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als ge een TV ontvangstantenne binnen of buiten plaatst , wel , .... dit levert toch een groot verschil op bij zwakke signalen !! |
mijn MP3-speler van 15 jaar terug
ze hadden wel eens mogen zeggen dat dat verouderde technologie ging zijn |
Ik luister nooit naar een radio, in de wagen ook niet.
Meestal véél teveel gewauwel ... p.s. Die DAB radio, misschien was het wel een regenwaterpomp??? :lol: Einde verhaal FM signaal ... Citaat:
Anders konden de fans gebruik maken van FM-radio :cheer: |
ik had een tv van LG gekocht in 2007 , heb hem 5 jaar gebruikt en hij was 13 jaar oud toen hij er de brui aan gaf
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be