![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het hoeft niet altijd onnozelheid te zijn in k+k, plaats in deze thread over welke electroproducten je minder tevreden bent.
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Fitbit smartwatch
Trage interface, slecht contact oprader en plastic look wel tevreden: mijn galaxy watch
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het geprobeerd het laatste decennium,ik geef het toe.De prijszetting maakte het helemaal aanlokkelijk.
Verschillende produkten van het "Belgische" merk DOMO (ik herinner me een broodbakoventje,wafelijzer,crocque-monsieur apparaat,een broodrooster ook als ik me niet vergis..) En altijd in erg korte tijd kapot en feitelijk enkel de eerste ,pakweg,10 keer gebruik geen opmerkingen ,daarna ging het snel "zuidwaarts"... Maar ik ben genezen hoor,die rommel komt er niet meer in... ![]() Ik heb geleerd dat de produkten van de "bekende grote merken" ook in de PRC vervaardigd worden maar typisch van AANZIENLIJK betere kwaliteit zijn... Laatst gewijzigd door kelt : 2 oktober 2021 om 10:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is daarmee ook boel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 oktober 2021 om 10:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Geen idee van of het waar is en hoorde het misschien wel thuis in de rubriek fact-checking??? p.s. Enkele DOMO apparaten in bezit en nog geen problemen met gehad.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 oktober 2021 om 11:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() FitBit.
1 gekocht voor mijn madam haar verjaardag. Kapot na 6 maanden. 2de gekregen in garantie, ook kapot binnen 6 maanden. Teruggebracht en ingeruild voor iets anders. Nooit meer Fitbit. Laatst gewijzigd door parcifal : 2 oktober 2021 om 12:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de VS procedeerde een advokaat jaaaaren tegen Dupont, fabrikant ervan. Op het einde moest Dupont bijna 1.000.000.000 $ boete betalen + intresten & andere kosten. 3M is in het zelfde bedje ziek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DAB (wandel) radio. Veel wandel, weinig radio. Signaal valt weg, staat op een andere zender dan wat hij aangeeft....klodden.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja de dekkingsgraad is niet overal goed. En in huis is het sgnaal soms ook te zwak.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 2 oktober 2021 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die frequentie (223/224 mhz) , zonder een deftige ontvangstantenne & zendvermogen bij de zendmast , dat vraagt gewoonweg om moeilijkheden !! Ik luister heel soms bv via web-SDR-radio , meer uit nieuwsgierigheid !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 oktober 2021 om 19:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Samsung smartphones alsook tv's..... zijn top.
But please, #donotpurchasetheir#washingmachines <- :thumbsdown: |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laats verkochten ze er voor minder dan 40 €. De luidspreker is te zwak voor een huiskamer. Precies een transistorradio. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als ge een TV ontvangstantenne binnen of buiten plaatst , wel , .... dit levert toch een groot verschil op bij zwakke signalen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() mijn MP3-speler van 15 jaar terug
ze hadden wel eens mogen zeggen dat dat verouderde technologie ging zijn
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik luister nooit naar een radio, in de wagen ook niet.
Meestal véél teveel gewauwel ... p.s. Die DAB radio, misschien was het wel een regenwaterpomp??? ![]() Einde verhaal FM signaal ... Citaat:
Anders konden de fans gebruik maken van FM-radio ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 3 oktober 2021 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() ik had een tv van LG gekocht in 2007 , heb hem 5 jaar gebruikt en hij was 13 jaar oud toen hij er de brui aan gaf