![]() |
Wat vond u de beste klucht van 2021?
De kop:
![]() Zoveel in 1 plaatje. |
Eigenlijk waren ze beter met zijn vieren in de zetel gedoken, het had nog gezellig kunnen worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de volledige film in 4K HD. |
Heel 2021 is een klucht, ik kan niet kiezen.
|
We hebben het virus bij het nekvel !
|
De jaarlijkse klassieker:
tot op het bot! |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jonges jonges toch :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bleek dat het personeel niet begreep wat augurken waren. Ze spraken Nederlands en leken me enigszins normaal te zijn, maar het woord/product augurken kenden ze niet. Dat is zo'n winkel waar je hoofdschuddend buitengaat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Diezelfde woke figuur zegt nu dat hij wel wat hoffelijker had mogen zijn. Persoonlijk vond ik ook dat hij hem had moeten rechtzetten , en niet alleen dat maar gelijk had moeten opstappen ook, iets over een geit mompelend.... |
Op de tweede dag van het proces tegen Bart De Pauw zijn enkele vrouwen zelf kort even aan het woord gekomen. Vijf onder hen vertelden in enkele minuten hoe ze zich voelden. Maaike Cafmeyer zei dat de berichtenstroom voelde alsof ze langzaam gewurgd werd en wilde weten waarom hij dit met andere vrouwen had gedaan. “Ik zag Bart graag, nog steeds”, zei ze met knikkende stem toen ze hem aankeek, “maar ik begrijp echt niet waarom je al die jonge vrouwen in zo’n positie hebt gebracht.”
https://www.hln.be/binnenland/vrouwe...ordt~aa005fc1/ Een passionele liefdesverklaring waar de jaloezie voor jongere deernes van afdruipt tijdens een verhoor op een metoo proces opgestart door het parket waarbij burgerlijke partijen door het genderinstituut gesolliciteerd werden en hun advocate achteraf in een open brief verklaarde dat haar cliënten deze juridische strijd nooit gewenst hadden. Het lijkt me een artistieke uitdaging om dit te verfilmen. Ik ben benieuwd wie de rol van Maaike Cafmeyer en Ines Devos zou aandurven. De schrijfsels van E.L. James zijn maar flauw bier in vergelijk met deze echt gebeurde feiten. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be