![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kop:
![]() Zoveel in 1 plaatje.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk waren ze beter met zijn vieren in de zetel gedoken, het had nog gezellig kunnen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop ten zeerste dat daar geen foto's laat staan filmpjes van zijn.
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb de volledige film in 4K HD.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel 2021 is een klucht, ik kan niet kiezen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben het virus bij het nekvel !
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De jaarlijkse klassieker:
tot op het bot!
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitgemergeld, zoals de lira.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jonges jonges toch
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Het feit dat Charles zijn plaats niet aan Ursula afstond vond ik minstens even erg.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was eens op zoek naar bepaalde augurken van Kuhne in de AH, de enige keer dat ik daar geweest ben.
Bleek dat het personeel niet begreep wat augurken waren. Ze spraken Nederlands en leken me enigszins normaal te zijn, maar het woord/product augurken kenden ze niet. Dat is zo'n winkel waar je hoofdschuddend buitengaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een zicht op de nieuwe stoelendans???
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diezelfde woke figuur zegt nu dat hij wel wat hoffelijker had mogen zijn. Persoonlijk vond ik ook dat hij hem had moeten rechtzetten , en niet alleen dat maar gelijk had moeten opstappen ook, iets over een geit mompelend.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de tweede dag van het proces tegen Bart De Pauw zijn enkele vrouwen zelf kort even aan het woord gekomen. Vijf onder hen vertelden in enkele minuten hoe ze zich voelden. Maaike Cafmeyer zei dat de berichtenstroom voelde alsof ze langzaam gewurgd werd en wilde weten waarom hij dit met andere vrouwen had gedaan. “Ik zag Bart graag, nog steeds”, zei ze met knikkende stem toen ze hem aankeek, “maar ik begrijp echt niet waarom je al die jonge vrouwen in zo’n positie hebt gebracht.”
https://www.hln.be/binnenland/vrouwe...ordt~aa005fc1/ Een passionele liefdesverklaring waar de jaloezie voor jongere deernes van afdruipt tijdens een verhoor op een metoo proces opgestart door het parket waarbij burgerlijke partijen door het genderinstituut gesolliciteerd werden en hun advocate achteraf in een open brief verklaarde dat haar cliënten deze juridische strijd nooit gewenst hadden. Het lijkt me een artistieke uitdaging om dit te verfilmen. Ik ben benieuwd wie de rol van Maaike Cafmeyer en Ines Devos zou aandurven. De schrijfsels van E.L. James zijn maar flauw bier in vergelijk met deze echt gebeurde feiten. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 22 december 2021 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat met Schoenen Torfs.
![]() |
![]() |