![]() |
Treinrijdster wordt lastig gevallen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn dochter nam vroeger altijd zo'n spuitbuske deodorant mee, is niet verboden en effectief, zeker als je er een aansteker voorhoudt. |
Citaat:
Biiiiiiiiiiiiiiiggggg problems hier in België. :| Langs de andere kant is het meer dan begrijpelijk dat een glock dragen echt géén overdreven optie meer is in tegenwoordige tijden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom dacht u dat ze met zen allen naar' hier kwamen gevaren? Omdat ze in hun eigen landen nogal vrij snel zouden kunnen kennismaken met een 9mm tegen hun hoofd. |
Citaat:
|
Citaat:
Vrouwen hebben ook al eens goesting in iets, en bij gebrek aan een man ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze vroeg aan haar belager om een mondmasker te dragen.
Hij weigerde. Een wappie potentiele verkrachter. Antivaxxers en verkrachters één strijd? Is dat wat ik moet besluiten? |
Corona-negationalisten en verkrachters. Eén strijd? 8O
|
?
Segregatie? ![]() Aparte treinwagons voor vrouwen? Draaien we de klok dan niet terug? Ze zijn vrij"gevochten". :| De wereld zit moeilijk in elkaar hé. Was het maar zo zwart-wit. Tactiek... is een vak apart. |
Zo gaan we niet beginnen hé.
"Als je de wereld daarbuiten niet meer kunt verdragen, er zijn sloten en muren." Ciao. Wat is er nog daar buiten? Wat debielen en amokmakers. Tja... Ik begon niet... |
|
Citaat:
|
250 flikken om de PHphphphillipe den taaie te beveiligen ...
men moet eens stoppen met zo'n dingen te beschouwen als fait divers, zoals die Brusselse Franstalige burgemeester zo graag die misdrijven benoemt. |
*passagier
Wat is er precies gebeurd? Als ik lastig werd/word gevallen komt dat niet eens in de krant tf. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be