![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn dochter nam vroeger altijd zo'n spuitbuske deodorant mee, is niet verboden en effectief, zeker als je er een aansteker voorhoudt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Biiiiiiiiiiiiiiiggggg problems hier in België. ![]() Langs de andere kant is het meer dan begrijpelijk dat een glock dragen echt géén overdreven optie meer is in tegenwoordige tijden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 januari 2022 om 17:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Liever de bak in dan verkracht of vermoord. Wedden dat dat crapuul heel wat minder praat op heeft als ze in de loop van een 9mm kijken?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 januari 2022 om 17:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een buske haarlak is eigenlijk nog effectiever, als ze zich dan niet haasten plakken hun oogleden dicht.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom dacht u dat ze met zen allen naar' hier kwamen gevaren? Omdat ze in hun eigen landen nogal vrij snel zouden kunnen kennismaken met een 9mm tegen hun hoofd.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen hebben ook al eens goesting in iets, en bij gebrek aan een man ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik weet wel dat uw oogleden dichtplakken als ge het niet snel verwijdert
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vroeg aan haar belager om een mondmasker te dragen.
Hij weigerde. Een wappie potentiele verkrachter. Antivaxxers en verkrachters één strijd? Is dat wat ik moet besluiten?
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Corona-negationalisten en verkrachters. Eén strijd?
![]()
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ?
Segregatie? ![]() Aparte treinwagons voor vrouwen? Draaien we de klok dan niet terug? Ze zijn vrij"gevochten". ![]() De wereld zit moeilijk in elkaar hé. Was het maar zo zwart-wit. Tactiek... is een vak apart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Zo gaan we niet beginnen hé.
"Als je de wereld daarbuiten niet meer kunt verdragen, er zijn sloten en muren." Ciao. Wat is er nog daar buiten? Wat debielen en amokmakers. Tja... Ik begon niet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Mogelijk besluit is ook dat er veel antivaxxers en potentiële verkrachters in Brussel zijn.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 250 flikken om de PHphphphillipe den taaie te beveiligen ...
men moet eens stoppen met zo'n dingen te beschouwen als fait divers, zoals die Brusselse Franstalige burgemeester zo graag die misdrijven benoemt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() *passagier
Wat is er precies gebeurd? Als ik lastig werd/word gevallen komt dat niet eens in de krant tf.
So remember Me, I will remember you - Q. Het kopje is altijd halfvol en nooit leeg. Laatst gewijzigd door LadyM : 22 januari 2022 om 19:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |