![]() |
Needle spiking
Aanleiding is het prikincident tijdens een sportwedstrijd.
Het is de eerste keer dat ik over dit fenomeen hoor. Blijkt dat dit ook op andere locaties voorkomt, danstenten ... om iemand te misbruiken of te bestelen. Heeft iemand meer informatie of ervaring hiermee ? Bron: VRT NWS |
Ik kijk naast het VRT journaal ook naar het Franse TV journaal en daar is het al maanden geleden gemeld. In verschillende dancings/discothteken. Het merkwaardige is dat men slachtoffers onderzocht heeft, maar niet kan vinden wat de oorzaak is.
|
Citaat:
|
Heb het van het Nederlandse nieuws, daar is het ook een ding sinds de laatste weken.
|
Ik herinner me zo een hype van gif in coca cola.
Massa-psychose. Wat ik ook raar vind: het is moeilijk op te sporen in het bloed. Men vindt gvd sporen van cocaîne of corona in de riolen waar zoveel afvalwater doorstroomt ... maar in onze vijf literkes bloed ... |
Sommige illegale drugs combineren slecht met niet nader te noemen vaccins. :silly:
|
Citaat:
Maar om dat niet tijdig te voelen als ze in u prikken? En daar bovenop nog wat volume inspuiten? |
Ik snap nog altijd niet hoe ge ongemerkt 14 mensen kunt injecteren met iets op een overvolle tribune tijdens een voetbalmatch. Die 14 mensen worden onwel en worden afgevoerd naar het ziekenhuis, alwaar niets in hun bloed gevonden wordt.
Lijkt mij duidelijk een geval van massa-psychose. |
Citaat:
|
Citaat:
Zo'n prik moet ge toch voelen, waardoor ge u omdraait om te kijken wat er aan de hand is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zijn die naalden steriel?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een hysterie over een exotische steekmug ... :silly:
|
1 Bijlage(n)
Wat mij intrigeert is dat er enerzijds wel wondjes zijn door de priknaalden, anderzijds worden in het bloed geen sporen gevonden van toxische stoffen.
Zeer raar. En, hoe kan je nu ongemerkt een prik krijgen. Loopt echt een halve gare rond die mensen stiekem drogeert? Of vindt iemand het gewoon leuk om anderen op stang te jagen? Dit weten experten tot dusver over de heisa rond "needle spiking". Bijlage 116236 Zie VRT NWS |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be