![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aanleiding is het prikincident tijdens een sportwedstrijd.
Het is de eerste keer dat ik over dit fenomeen hoor. Blijkt dat dit ook op andere locaties voorkomt, danstenten ... om iemand te misbruiken of te bestelen. Heeft iemand meer informatie of ervaring hiermee ? Bron: VRT NWS Laatst gewijzigd door Rudy : 23 mei 2022 om 17:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kijk naast het VRT journaal ook naar het Franse TV journaal en daar is het al maanden geleden gemeld. In verschillende dancings/discothteken. Het merkwaardige is dat men slachtoffers onderzocht heeft, maar niet kan vinden wat de oorzaak is.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Designer drugs: de molecule van de drug wijkt iet of wat af van het origineel, waardoor het spul legaal wordt én met wat geluk niet op te sporen voor de standaard testen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 23 mei 2022 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb het van het Nederlandse nieuws, daar is het ook een ding sinds de laatste weken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me zo een hype van gif in coca cola.
Massa-psychose. Wat ik ook raar vind: het is moeilijk op te sporen in het bloed. Men vindt gvd sporen van cocaîne of corona in de riolen waar zoveel afvalwater doorstroomt ... maar in onze vijf literkes bloed ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige illegale drugs combineren slecht met niet nader te noemen vaccins.
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om dat niet tijdig te voelen als ze in u prikken? En daar bovenop nog wat volume inspuiten?
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik snap nog altijd niet hoe ge ongemerkt 14 mensen kunt injecteren met iets op een overvolle tribune tijdens een voetbalmatch. Die 14 mensen worden onwel en worden afgevoerd naar het ziekenhuis, alwaar niets in hun bloed gevonden wordt.
Lijkt mij duidelijk een geval van massa-psychose.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo'n prik moet ge toch voelen, waardoor ge u omdraait om te kijken wat er aan de hand is?
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan moet dat toch straf spul zijn wat daar inzit.
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal wel zijn. Een paar cc inspuiten bij iemand zal je niet ongemerkt kunnen doen.
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 24 mei 2022 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zijn die naalden steriel?
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou het, 15 keer dezelfde gebruikt.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem de pil zoals elk deftig opgevoed maske, he seg
![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een hysterie over een exotische steekmug ...
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij intrigeert is dat er enerzijds wel wondjes zijn door de priknaalden, anderzijds worden in het bloed geen sporen gevonden van toxische stoffen.
Zeer raar. En, hoe kan je nu ongemerkt een prik krijgen. Loopt echt een halve gare rond die mensen stiekem drogeert? Of vindt iemand het gewoon leuk om anderen op stang te jagen? Dit weten experten tot dusver over de heisa rond "needle spiking". Zie VRT NWS |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() gelukkig in kerngezonde mensen