![]() |
Kerstmis 2004
Deze hoofdpunten van teletekst op 25 december 2004 wil ik toch even behouden!
[font=Comic Sans MS][size=4]De christelijke wereld viert kerstfeest Danneels pleit voor verscheidenheid [/size][/font][font=Comic Sans MS][size=4]111[/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=4]Koning roept op tot goed samenleven [/size][/font][font=Comic Sans MS][size=4]120[/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=4]Palestijnse leiders aanwezig op mis [/size][/font][font=Comic Sans MS][size=4]167[/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=4]Paus houdt straks zijn Urbi et Orbi [/size][/font][font=Comic Sans MS][size=4]168[/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=4]Angst houdt gelovigen weg in Bagdad [/size][/font][font=Comic Sans MS][size=4]170[/size][/font] Voor alle bange blanke mannen: toch nog een prettig kerstmis! |
Vrede op aarde. Maar is dat wel mogelijk met flaminganten?
|
Zalig kerstfeest allemaal. Want vandaag vergeten we eventjes al die domme problemen vandaag de dag.
En hopen we op een mooiere wereld de komende jaren. Voila mijn kerstboodschap is ook gezegd. Nog is zalig kerstfeest aan jullie allen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Prettige Kerst allemaal, btw...
|
Citaat:
|
Citaat:
De opmerkingen van die flaminganten worden met de dag achterlijker. |
Citaat:
Klein kindje... :roll: En dat zit dan op een serieus politiek forum... Zo, hier heb je jouw twee minuten aandacht... :roll: Zalig Kerstfeest iedereen! |
Citaat:
Blijkbaar niet: ik REAGEER op de opmerking van uw vriendje hierboven die een gediplomeerd advocaat unter-IQ noemt. |
Citaat:
Toch ben ik zeer blij met partijen zoals de B.U.B., zij zorgen echter voor nog meer aanhang voor het Vlaams-nationalisme, en zorgen dat de twijfelaars zekerheid krijgen en voor Vlaanderen kiezen. |
Vrede op aarde zeggen is 'uitlokken'? :? Blijkbaar lukt dat écht niet met flaminganten.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik wens iedere mens van GOEDE wil een zalig vrolijk kerstfeest.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is als advocaat en partijvoorzitter zo fantastisch dat hij tijd heeft hier overdag zijn gezwets te zitten verkopen. Ik ben licentiaat geografie en ben GIS expert. (met werk :twisted: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sterk bezig, ik ben ervan overtuigd dat jij de aangewezen persoon bent op criminelen op de straat te houden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be