![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze hoofdpunten van teletekst op 25 december 2004 wil ik toch even behouden!
[font=Comic Sans MS][size=4]De christelijke wereld viert kerstfeest Danneels pleit voor verscheidenheid [/size][/font][font=Comic Sans MS][size=4]111[/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=4]Koning roept op tot goed samenleven [/size][/font][font=Comic Sans MS][size=4]120[/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=4]Palestijnse leiders aanwezig op mis [/size][/font][font=Comic Sans MS][size=4]167[/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=4]Paus houdt straks zijn Urbi et Orbi [/size][/font][font=Comic Sans MS][size=4]168[/size][/font] [font=Comic Sans MS][size=4]Angst houdt gelovigen weg in Bagdad [/size][/font][font=Comic Sans MS][size=4]170[/size][/font] Voor alle bange blanke mannen: toch nog een prettig kerstmis!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 25 december 2004 om 12:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Vrede op aarde. Maar is dat wel mogelijk met flaminganten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Zalig kerstfeest allemaal. Want vandaag vergeten we eventjes al die domme problemen vandaag de dag.
En hopen we op een mooiere wereld de komende jaren. Voila mijn kerstboodschap is ook gezegd. Nog is zalig kerstfeest aan jullie allen.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prettige Kerst allemaal, btw...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De opmerkingen van die flaminganten worden met de dag achterlijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Klein kindje... ![]() En dat zit dan op een serieus politiek forum... Zo, hier heb je jouw twee minuten aandacht... ![]() Zalig Kerstfeest iedereen! Laatst gewijzigd door de mestkever : 25 december 2004 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkbaar niet: ik REAGEER op de opmerking van uw vriendje hierboven die een gediplomeerd advocaat unter-IQ noemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Toch ben ik zeer blij met partijen zoals de B.U.B., zij zorgen echter voor nog meer aanhang voor het Vlaams-nationalisme, en zorgen dat de twijfelaars zekerheid krijgen en voor Vlaanderen kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrede op aarde zeggen is 'uitlokken'?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() Ik wens iedere mens van GOEDE wil een zalig vrolijk kerstfeest.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hij is als advocaat en partijvoorzitter zo fantastisch dat hij tijd heeft hier overdag zijn gezwets te zitten verkopen. Ik ben licentiaat geografie en ben GIS expert. (met werk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Vlaams-nationalist : 25 december 2004 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Sterk bezig, ik ben ervan overtuigd dat jij de aangewezen persoon bent op criminelen op de straat te houden. |
|
![]() |
![]() |