![]() |
Nationalisme op weg naar terrorisme ? Dus verbieden ?
https://www.demorgen.be/snelnieuws/d...inde~b6bfd794/
Citaat:
|
Citaat:
Straffe kost... Citaat:
|
Tja, als via de democratische weg niets lijkt te bewegen en men ziet dat links na het ontvoeren van bedrijfsleiders en plegen van bomaanslagen de mars door de instellingen mocht beginnen of hoe de islam volledig op haar wenken bediend wordt sinds het is beginnen aanslagen plegen waardoor men met een gesubsidieerd dansschooltje op enkele jaren voor 4 miljoen euro immo bijeen sprokkelt en termen als islamofobie hun weg vinden naar de rechtspraak dan begint men wel eens na te denken natuurlijk ...
|
Citaat:
|
Stom tekstje, stomme bedreigingen. Nu afwachten tot wanneer die Historisch Correcte Professor zijn hoofd verliest.
Maar ik vermoed dat de kans groter is, als die kwispel Mohammed cartoons aan zijn studenten laat zien, dan wanneer hij Marx verheerlijkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ik denk nog dagelijks aan hen ![]() |
Citaat:
|
.
|
- lol -
|
Citaat:
|
De verkiezingen volgend jaar zullen aantonen hoezeer de bevolking opgezet is met die aangespoelde "islam- en dobbernegerculturen".
|
als ik het internet moet geloven dateert deze "bedreiging" van augustus 2022, lang voor dat den Tom ons kwam verblijden op zondagavond met zijn programma.
Knap dat de "bedreiging" nu ineens uitkomt en gelinkt wordt aan een programma dat op het moment dat de "bedreiging" werd verstuurd, zelfs nog niet op tv was verschenen. maar hei, als we maar kunnen phramen en die vuile nationalisten kunnen zwartmaken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stabel grijpt het incident aan om zich te mengen in het debat over het Eén-programma Het verhaal van Vlaanderen of de aangekondigde canon. Ook die makers verwijt Stabel een Vlaams-nationalistische agenda op te leggen aan de geschiedschrijving. Ook hij was gevraagd om hulp bij het programma. “Hun verhaal lag al vast nog voor de expertise was opgevraagd”, zegt Stabel. “Als het is om de voetnoten te schrijven, dan pas ik. Daar zit een politiek achter en de misvatting dat geschiedenis gelijkstaat aan het verleden, terwijl het een manier is om naar dat verleden te kijken.” Wat is daar mis mee? Het gaat in beide gevallen over Vlaams Nationalisme. En ik heb al gezegd dat op zich Vlaams Nationalisme een eerbare politieke ideologie is. Maar als die bevuild wordt met extreemrechtse invloeden gaat het de kant van fasco-Nationalisme op en dat is iets wat in bepaalde kringen aan het gebeuren is. Daar wordt Vlaams Nationalisme als schaamlapje door extreemrechtsen gebruikt. Die geven in werkelijkheid niks om Vlaams Nationalisme. |
Citaat:
Hoeveel kost het ook al weer om de Rode Duivels uit te zenden tijdens het WK voetbal? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be