![]() |
Zinzen: "De Wever en allen die het met hem eens zijn, moesten zich diep schamen."
Walter Zinzen over de aanstelling van Dalilla Hermans: ‘De Wever en allen die het met hem eens zijn, moesten zich diep schamen’
Walter Zinzen is oud-journalist bij de openbare omroep VRT en richt zich vandaag op de hetze rond de aanstelling van Dalilla Hermans. ‘Wat nu over haar circuleert op sociale media is bijna woordelijk hetzelfde als wat in de nazipers stond over de Joden.’ BRON Ik ben het heel vaak oneens met De Wever maar hier heeft hij toch gelijk. Een radicaal-links wokewijf met een dubieus verleden, geboren in Rwanda, opgegroeid in de Kempen vind ik niet de juiste persoon om een verbindend cultuurproject te leiden voor de stad Brugge. Dus nee, ik schaam mij geen millimeter, beste meneer Zinzen. |
Citaat:
|
Van die Vlaamse oude zakken mag je ook niks zeggen. Een soort reflex van hun kerktorenverleden.
|
Allen die het eens zijn met Belgische politici zouden zich moeten schamen.
|
Citaat:
Ik ken op fit forum velen die het met het extreemrechts gedachtengoed van het Blok eens zijn. Schaamte heb ik nog niet gehoord of gezien hé. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
CVP sos mentaliteit with a vengeance, quoi. Na zichzelf was zijn idool Maurice De Wilde, denk ik. Spijtig dat hij in de Congo Jean Schramme niet heeft ontmoet, helaas. :twisted: |
Citaat:
|
Terwijl werkende kelt al jarenlang iedere dag aan het werk is (aan het WERK) met mensen van "niet geheel latijns/germaanse/keltische-" afkomst en we ons samen concentreren op de voorliggende ,werkgerelateerde-,problemen zien we dat de woke-ziekte inderdaad multi-etnisch is en erg duidelijk te positioneren in de onnuttige gesubsidieerde bezighoudingsafdelingen van onze maatschappij.
Het stomme blondje met een diploma uit de universitaire pretpakket speelkoffers wordt vervangen door een dito dreadlock geval...op MIJN kosten uiteindelijk,even erg!.:evil: Als er,feitelijk geen probleem meer is,(enkel het betonen en demonstreren van een beetje werkmentaliteit is tegenwoordig vereist op ECHTE werkplaatsen) ,vindt men in politieke en poko-woko-overheidsbetalende kringen nog problemen uit waar dan een pseudo-ambtenaar aan moet managen..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zitten er partijen in die teruggaan tot de jaren '30 van de vorige Eeuw ? Ik dacht het niet. |
Eigenlijk een sterke column, hij drukt op de 'zere plek'.
Citaat:
Waar haalt de burgemeester van Antwerpen het in zijn hoofd om beslissingen van een vakjury die reeds door het stadsbestuur van Brugge validering kregen in vraag te stellen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap dat u zich derhalve een lotgenoot voelt aan de racistische Dalila Hermans. U zei iets over een 'zere plek'? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be