![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Walter Zinzen over de aanstelling van Dalilla Hermans: ‘De Wever en allen die het met hem eens zijn, moesten zich diep schamen’
Walter Zinzen is oud-journalist bij de openbare omroep VRT en richt zich vandaag op de hetze rond de aanstelling van Dalilla Hermans. ‘Wat nu over haar circuleert op sociale media is bijna woordelijk hetzelfde als wat in de nazipers stond over de Joden.’ BRON Ik ben het heel vaak oneens met De Wever maar hier heeft hij toch gelijk. Een radicaal-links wokewijf met een dubieus verleden, geboren in Rwanda, opgegroeid in de Kempen vind ik niet de juiste persoon om een verbindend cultuurproject te leiden voor de stad Brugge. Dus nee, ik schaam mij geen millimeter, beste meneer Zinzen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van die Vlaamse oude zakken mag je ook niks zeggen. Een soort reflex van hun kerktorenverleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allen die het eens zijn met Belgische politici zouden zich moeten schamen.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies of jij kent schaamte voor het Vivaldi crapuul
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CVP sos mentaliteit with a vengeance, quoi. Na zichzelf was zijn idool Maurice De Wilde, denk ik. Spijtig dat hij in de Congo Jean Schramme niet heeft ontmoet, helaas. ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terwijl werkende kelt al jarenlang iedere dag aan het werk is (aan het WERK) met mensen van "niet geheel latijns/germaanse/keltische-" afkomst en we ons samen concentreren op de voorliggende ,werkgerelateerde-,problemen zien we dat de woke-ziekte inderdaad multi-etnisch is en erg duidelijk te positioneren in de onnuttige gesubsidieerde bezighoudingsafdelingen van onze maatschappij.
Het stomme blondje met een diploma uit de universitaire pretpakket speelkoffers wordt vervangen door een dito dreadlock geval...op MIJN kosten uiteindelijk,even erg!. ![]() Als er,feitelijk geen probleem meer is,(enkel het betonen en demonstreren van een beetje werkmentaliteit is tegenwoordig vereist op ECHTE werkplaatsen) ,vindt men in politieke en poko-woko-overheidsbetalende kringen nog problemen uit waar dan een pseudo-ambtenaar aan moet managen..... Laatst gewijzigd door kelt : 20 april 2023 om 04:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als zelfverklaarde Francofoon staat het werkwoord schamen ook niet in uw woordenboek.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk een sterke column, hij drukt op de 'zere plek'.
Citaat:
Waar haalt de burgemeester van Antwerpen het in zijn hoofd om beslissingen van een vakjury die reeds door het stadsbestuur van Brugge validering kregen in vraag te stellen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Henri heeft gelijk. Ook al zint het u niet. En Dalilla Hermans met haar uitspraak heeft historisch overschot van gelijk. Wat de negers in de loop van de tijd hebben afgezien en geleden hebben door ons blanken, is niet te schatten. Als blanken kunnen we daar absoluut niet fier over zijn. En daarom mag (moet?) dit eens gezegd worden. Zeker door iemand met een zwarte huidskleur. En ja, De Wever moet zich inderdaad diep schamen!
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 20 april 2023 om 08:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Ik snap dat u zich derhalve een lotgenoot voelt aan de racistische Dalila Hermans. U zei iets over een 'zere plek'?
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 20 april 2023 om 08:26. |
|
![]() |
![]() |