![]() |
Gaat JM Dedecker het cordon doorbreken?
Dedecker heeft één zetel tekort in Middelkerke.
Hij kan die halen bij VB (1 zetel) of N-VA. eveneens (1 zetel) of bij respect ( waardoor hij 11 zetels erbij moet pakken. Nergens ligt een coalitie met het VB zo in het verschiet als in Middelkerke. Vandaar deze aparte topic Zelf zegt hij dat n-va een moddercampagne gevoerd heeft tegen hem. Hij zou wel eens geschiedenis kunnen schrijven als doorbreker van het cordon sanitaire. :-D |
Citaat:
|
Ik hoop het, dan staat de NVA met hun broek op hun enkels. :lol:
|
Citaat:
|
ik denk dat dit draadje best kan gefuseerd worden met de bestaande draad : https://forum.politics.be/showthread.php?t=272915
|
Citaat:
DD is altijd een buitenbeentje geweest in de politiek. Hij staat bekend voor zijn buitensporig gedrag. Vandaar dat dit wel extra mag belicht worden. |
Dit is eigenlijk de uitslag in Middelkerke waar ik voor de verkiezing op gehoopt had. Hier kan net zoals in Ninove geschiedenis geschreven worden.
|
Hij kan natuurlijk ook kwaad zijn dat het VB in Midddelkerke is opgekomen en de NV-A'er kiezen of iemand met een schepenportefeuille proberen verleiden en losweken uit Respect.
|
Citaat:
Hij doet het niet. |
Citaat:
Jean-Marie heeft de federale overheid dus niet meer nodig en zal graag de geschiedenis ingaan als de eerste Cordon breker,dat ligt in zijn karakter. Hoe meer de anderen zeggen , dat je het Cordon niet mag breken , hoe liever Jean Marie dat zal doen. |
Citaat:
Als hij stopt is het gedaan met zijn partij. Nu kan hij zichzelf in de geschiedenisboekjes zetten. Als er iemand het CS kan doorbreken dan is hij het. Deze laatste opmerkelijke politieke stunt... ik zie het hem doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij gaat gewoon de NVA afpersen om geld door te sluizen naar Middelkerke en als dat binnen is gaat hij samen met de NVA. WEDDEN? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ok Hij kan het doen voor het geld. Maar heeft hij dat nog echt nodig? Zou hij de ijdelheid kunnen weerstaan als politieke geschiedenisschrijver. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar DD zou Dedecker niet zijn, om zich te vergruizen in de politiek zonder zijn naam er in te beitelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be